محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

تمام هستی من تویی

1392/9/4 18:20
نویسنده : مامان فرزانه
1,374 بازدید
اشتراک گذاری

نمیتوانم لحظه ای دور شوم از تو،همیشه میمانم مال تو.

 

باتوبود که معنای زندگی را فهمیدم .با تو بود که معنای بودن را درک کردم.با وجود تو حس

 

شیرین مادری را حس کردم.بدون تو هیچ هستم

 

امیدوارم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم .دعا میکنم که گلهای وجودت هیچ

 

 پژمرده نشوند،خورشید آسمان زندگی ات همیشه بتابد،آسمان دلت ابری نشود.

 

 

دخملی ما چند وقتیه موقع عکس گرفتن ژست های مختلف میگیره بدون راهنمایی

 

وعاشق عکس گرفتن شده

 

ژست های محیا جونی رو برید تو ادامه مطلب ببینیدمژه

 

 

 

 

 

 

 



به در خواست فاطمه جون مامان محیا ،از محیا عکس گرفتم با لباس بچه گیهای خودم

این هم عکس های دختر قرطی ماچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

مامان الینا
4 آذر 92 16:27
ماشاالله محیا جونی هم مثل مامان گلش خیلی خوش ذوقه من که مردم از خنده خیلی جالب و با حال بود خدا حفظش کنه
مامان فرزانه
پاسخ
میبینی الهه جون حالا بزار الینا بزرگتر که شد بیشتر خنده ات میگیره
مامان فاطمه
4 آذر 92 16:47
سلام مامانی.خوبی؟وای وای محیا خانوم چه ژستایی گرفته!!!لباس بچه گیت خیلی قشنگه چقدر هم به محیاجونی میاد.ایشالله همه دعاهایی که واسه دخملی کردی برآورده بشه.
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی دوستی جونی از این همه تعریف انشالله فاطمه جون هم زیر سایه ی پدر مادر همیشه سالم باشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 آذر 92 21:51
سلام عزیزم چی شده نگران شدم
مامان فرزانه
پاسخ
چیزی نیست عزیزم نگران نباش
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 آذر 92 21:57
عزیز دلم الهی فدات شم چه خوشگل ژست گرفتی الهی فدای تو خوشگل خودم بشم من مامانی حالا دیگه میتونی آتلیه بزنی هاااا محیا جونم میشه یه مدل خوشگل ای خدااا کلی ذوق کردم با اون لباسی که گفتی مال بچگی خودته چقدر با مزه بود خوب کردی تن محیا پوشوندی یادگاری بمونه براش خیلی عکسات قشنگ بود کلی کیف کردم و چه ارزو های شیرینی برای محیا جونی کردی منم زیر لب امین گفتم
مامان فرزانه
پاسخ
چ انرژی مثبتی البته این لباس هم کوتاهش شده .میدوارم شما هم در کنار خانواده ی گلتون به آرزوهاتون برسید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 آذر 92 21:59
فرطی خانوم خوشگل خانوم چشم عسلی محیا خانوم
مامان فرزانه
پاسخ
آقا ایلیا ابرو کمون با جذبه دختر کشه خوشت اومد
الناز مامان طاها
4 آذر 92 23:07
عزييييييييزميكي شه بيام اينجا عكسهاي عروسيتو ببينم با اين ژستهاي قشنگتماماني از طرف من يه بوس محكمش كن
مامان فرزانه
پاسخ
قربون دوستی جونم برم
مامان ماهان
4 آذر 92 23:12
خصوصي
مامان ماهان
4 آذر 92 23:13
مامان فرزانه
پاسخ
چ عجبببببببببببببب
مامان لي لي
5 آذر 92 0:52
نزدیک تر بیا...آن دورها که ایستاده ای چه بخواهی چه نخواهی،دلتنگ میشوم!
مامان لي لي
5 آذر 92 0:53
واي خداروشكر فرزانه به جون اوا بيش از چهل بار كامنت گذاشتم ثبت نشد😭😭😭😭😭
مامان فرزانه
پاسخ
به خاطر همین باوفاییهاته که دوستت دارم
مامان لي لي
5 آذر 92 0:56
واي خدارو شكر ثبت شد هوراااااااااا الاهي فدات شم محيا جونم با اون لباساتتتتتتتت و فيگورات فرزانه بلوز بنفشه مال بچه گياي تو بوده يا اون بلوز شلواره كه قدش كوتاهه با جوراب پوشيده؟؟؟؟؟؟ خوب فضولم چه كار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان فرزانه
پاسخ
اون لباس قرمزه واسه ی بچگیهام بوده
مامان امیرحسین
5 آذر 92 0:58
ای جانم چه ژستایی گرفتی تو محیا جونم مامان مهربون خوبی چه خبر؟
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی دوستی جونی خوبم عزیزم
مامان لي لي
5 آذر 92 1:04
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘براي فرزانه جون و محيا جونم
مامان فرزانه
پاسخ
اینم برای لی لی جونم و آواجونم
مامان لي لي
5 آذر 92 4:12
فرزانه خودم و ميكشم خونم بي افته گردنت..... بابا خنگ نيستم كه فهميدم لباس قرمزه است .... قرض ........... ريختن بود كه خداروشكر حاصل شد😘😘😘
مامان ماهان
5 آذر 92 13:10
میان آن همه الف و ب و مشق دبستان آنچه در زندگی واقعیت داشت خط فاصله بود
الناز مامان طاها
5 آذر 92 15:50
خصوصي
مهسا مامان نورا
5 آذر 92 18:35
ای جان خاله انشاله همیشه برای هم بمونید فدا ی اون ژستهای با نا زو ادات
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی دوستی جونیامیدوارم شما هم در کنار خانواده ی نازنینتون خوشبخت بمونید
مامان ماهان
5 آذر 92 22:52
ثبتنکنینظر قبلو
الناز مامان طاها
5 آذر 92 22:56
خصوصی،کل مطلب و واست گذاشتم
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی گلم
مامان امیرحسین
6 آذر 92 0:56
تو” آن نیستی که به یادت بیاورم ، “تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی . . .
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 آذر 92 2:02
خالا میخوای چه کار کنی تصمیمت و به من بگو من باید همه چی رو بدونم و گر نه
مامان فرزانه
پاسخ
چی رو چیکار کنم؟
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 آذر 92 3:06
نگران نباش حواسم هست
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 10:18
وای عزیزم چقد خوشکل شدی ، چه ژستی هایی هم خانوم خانوما گرفتن باید وای وای
مامان فرزانه
پاسخ
محیا خانمه دیگهههههه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 10:19
انشاله که صد سال با هم به خوبی و خوشی زندپی کنید بقول زبون خودمون الله بیر بیریزه چوخ گورمه سین
مامان فرزانه
پاسخ
بالاخره زبون ترکی هم یاد گرفتیم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 10:38
عزیزم منم امیدوارم خورشید آسمانت همیشه تابان باشه و هیچ وقت ابری نشه
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی دوستی جونی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 10:39
راستی آفرین به محیا جو معلومه اتاقتو خیلی تمییز نگه میداری
مامان فرزانه
پاسخ
فقط دلم میخواد مهری جون روزای دیگه بیای ببینی
Lili
7 آذر 92 19:50
سلام عزيز دلم مرسي كه انقدر مهربون و با محبتي به جون اوا نميدونم چه جوري جبران محبت هاي بي مثالت رو بكنم... واقعاً بم لطف داشتي و بي نهايت با كامنت هات شرمندم كردي. بيش از حد خوشحالم كه دوستي دارم كه كه مهمتر از شادي در غم كنارمه. به خاطر فشار عصبي و درست نبودن تغذيه پريروز نفهميديم يه دفعه چي شد... دروغ چرا يك ان فكر كردم سكته كردم و فلج شدم.... ببخش تورو خدا ناراحتتون كردم اما واقعاً دوست داشتم براي اوا به يادگار بمونه ميخوام تلخي و شيريني زندگي من و از زماني كه توشِ كامل با خبر باشه نميدونم درسته يا اشتباه اما من اينجوري دوست داشتم.. خيلي دوستت دارم ميبوسمت واقعاً باز هم ممنونتم به خاطر كامنت هاي پر از مهر و محبتت عزيز دلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 آذر 92 20:54
سلام دوست جون بیا خصوصی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 آذر 92 20:55
بازم تیک خصوصیش یادم رفت ای خدا
مامان لي لي
9 آذر 92 4:01
عاشق پسر خاله ي، کلاه قرمزیم! دیدی رفته بود يك کیک مسموم رو تنهایی خورده بود تا بقیه مریض نشن! 
بهش گفتن: خب چرا ننداختی دور؟گفت خب مورچه ها میخوردن! مريض ميشدن!!به مورچه که نمیشه سرم وصل کرد.اين يعنی آخر معرفت به یاد همه ي رفقای با معرفت كه هيچ وقت از يادمون نميرن و تو با معرفت ترين خواهر مني😘😘😘😘😘
مامان نیکا
9 آذر 92 17:47
سلام عزیزم ببخشید که طول کشید اومدم آخه به اینترنت دسترسی نداشتم ماشیلا به این دختر باهوش با این ژست های خوشگل محیا جون دست مامانی درد نکنه با این ژاکت خوشگل
مامان فرزانه
پاسخ
خواهش میکنم گلمچشمای نازتون خوشگل میبینه
الهام مامان محیا
9 آذر 92 19:33
واااااااااااااااااااای ای جون عجب ژست هایی فکر کنم بزرگ که شد هنرپیشه ای چیزی بشه
مامان فرزانه
پاسخ
راست میگی چ انرژی مثبتی
الهام مامان محیا
9 آذر 92 19:34
راستی جیگر پس چی شد این آموزش به ما توسط شوشو ؟؟؟
مامان فرزانه
پاسخ
اومدم توضیح بدم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
10 آذر 92 1:32
سلام عزیزم خوبی شبت به خیر من همین حالا امدم
مامان لي لي
10 آذر 92 2:29
صبرکن سهراب!قایقت جا دارد؟من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم/ماهیان شهرما از کوسه ها وحشی ترند/بره های این حوالی گرگهارا میدرند/سایه از سایه هراسان در میان کوچه ها/زنده ها هم آبروی مرده هارا میبرند.
مامان پرهام
10 آذر 92 18:48
خوبی؟ چه دختر خوش عکسی به ما هم سر بزنید
مامان فرزانه
پاسخ
مامان پرهام من هرچی روی آدرس سایتتون کلیک میکنم نمیاد اگه دوباره به من سر زدید آدرس سایت رو واسم کامنت کنید تا از سایت قشنگتون دیدن کنم
میم مثه محیا
10 آذر 92 23:07
السلاااااااااااام العلیک یا فرزانه جووون لپ راست لپ چپ
مامان فرزانه
پاسخ
علیکم السلام به فاطمه جون
میم مثه محیا
10 آذر 92 23:08
بالخره طلسم نت اومدنم شکسته شد میخواستم بیام یا محیا نمیذاشت یا نت قطع بود یا...... خوبی خانمی؟محیای عزیزم خوبه؟
مامان فرزانه
پاسخ
دیگه کم کم داشتم دلواپست میشدم ما خوبیم شما چطورید؟
میم مثه محیا
10 آذر 92 23:09
ماشالله ب گل دخترمون ک یه پا مانکنه واسه خودش با لباسای بچیگیت چ ناز شده خوش بحالت،من اصلا از بچگیم لباس ندارم فک کنم حس قشنگیه دیدن محیات توی لباسی ک یه زمانی تن خودت بوده
مامان فرزانه
پاسخ
فاطمه جون فقط به خاطر اینکه شما گفته بودی از لباسش عکس بگیر عکس گرفتم. پیشنهاد خوبی دادی ازت ممنونم
مامان ملینا
12 آذر 92 15:16
الهی جیگر ژست گرفتنات بشم من عزیز دلمخوبه مامان جون که به عکس گرفتن علاقه نشون میده
مامان فرزانه
پاسخ
تازگیها علاقه نشون میده
مامان پرهام
13 آذر 92 10:25
عزیزم من رمز نداشتم ایشالله دخترت که خوبه؟
مامان یسنا
20 آذر 92 11:20
__________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ ______________________@ دوستتون دارم
مامان فرزانه
پاسخ
من همشمارو دوست دارمممنون بابت گل بسیار زیباتون