محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

فعلا خداحافظ

1392/9/14 3:03
نویسنده : مامان فرزانه
521 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر یه سری اتفاقات چند وقتی وب نمیام .فعلا نمیخوام

 

پست جدید بزارم .بامن حرف نزن دوستان عزیزم من چند ماهی وب رو ترک

 

میکنم دوباره برمیگردم اون هم با عکس های جدید پس منتظرم

 

باشید ومنو ترک نکنیدگریه شاید هم هفته ی دیگه برگردم.الناز


جون چیزیم نیست واتفاق خاصی نیافتاده .کامنت های شما

 

دوستان آرامش بخش بوده برای من .ودلیل اینکه حتما بر

 

میگردم به خاطر محیاست چون این وبلاگ هدیه ای است

 

برای او .منو از لینک دوستانتون پاک نکنید استرسمن شماهارو

 

در قلب خودم لینک کردم قلبفقط احتیاج به استراحت دارم

 

همین .ولی به وبلاگتون سر میزنم چون در قلب من جای دارید

 

قلبقلبقلبقلبدلیل دیگه میخوام طراحی سایت یاد بگیرم از

 

همسری به طور فشرده میام با اطلاعات جدیداز خود راضی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

الناز مامان طاها
13 آذر 92 22:46
به همين سادگي،بدون هيچ توضيحينميگي دلمون تنگ ميشهميذاريمون تو خماريو ميگي خداحافظاينه رسم رفاقتاميدوارم هر جا هستي شاد و سلامت باشينمراقب خودتو محياي عزيزم باشحتما يه صلاحي دونستيباي
مامان لي لي
14 آذر 92 1:54
چرا نمياييييييي بغض كردم نميدونم چرا دلم خالي شد😭😭😭
مامان لي لي
14 آذر 92 1:54
__ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ _________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣ ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥
مامان لي لي
14 آذر 92 1:55
پست قبلي رو خوندم خداروشكر كه محيا خوبه و ..... تشخيص هم كه اشتباه بوده پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به منم مربوطه خوب دوستتم بايد بدونم💙اره أصلاً فضولم ولي بگو ديگه فرزانه
مامان لي لي
14 آذر 92 2:03
نميدونم حتماً صلاح ديدي..... بهر حال مواظب خودت باش.... محيا جونم و ببوس براتون ارزوي بهترين هارو دارم ..... دوستون دارم شديد به مدت مديد😘😘😘😘
الناز مامان طاها
14 آذر 92 2:27
من كه دليلشو نفهميدم ولي خوب حتما اينطور صلاح دونستي،هر طور راحتي گلمخدانگهدارت
مامان لي لي
14 آذر 92 2:41
خصوصي💞💞💞
مامان لي لي
14 آذر 92 3:10
خصوصي💓💓💓
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 آذر 92 4:33
عزیزم ممنونم بابت شماره برات اس میفرستمدلم برات تنگ میشه امدی منو به خودت و خوندن وبلاگت و دیدن محیا گلی عادت دادی داری میری قول بده زودی طراحی یاد بگیری بیای تو این مدت فسفر زیاد بخور بزار مخت کار بیوفته والاوگر نه میترسم بری سال بعد بیای محیای عزیزم و ببوس مواظب خودت باش دوست دارم عزیزم
الناز مامان طاها
14 آذر 92 7:31
مامان لي لي
14 آذر 92 17:18
ما آدمها گاهي سکوت ميکنيم... گاهي ميفهميم و به روي خودمون هم نمياريم چه برسه به روي آدمها ، ولي به اين معني نيست که نمي فهميم فقط ميخواهيم حرمت يه چيزهايي رو نگه داريم که گاهي آدمها يادشون ميره .!
مامان لي لي
14 آذر 92 17:19
خصوصي🌺
مامان فاطمه
14 آذر 92 17:45
آخه چرا؟؟؟؟تازه داشتیم بهتون عادت می کردیم.دلمون واسه شما ومحیا جونی تنگ میشهمنتظرتونیم که برگردین زود زود
میم مثه محیا
14 آذر 92 17:51
فرزانه بدون اغراق دلم گرفت آخه چرا؟ واقعا سخته نباشی
میم مثه محیا
14 آذر 92 17:53
آخه دخترِ خوب یه جوری برنامه بریز کمتر بیای ولی نگو "خداحافظ" خیلی سخته ناسلامتی چند ماهیه با هم دوستیم و توی خوشی و ناخوشی همدیگه شریک بودیم درسته از هم دوریم ولی دلامون با همه..... فرزانه.........
میم مثه محیا
14 آذر 92 17:53
خیلی حالم گرفته شد..............
الهام مامان محیا
15 آذر 92 20:32
سلااااااااااااااام!!!! میبینم که تو هم مثل من دو روز بیشتر دووم نیاوردی!!!! معتادی بد دردیه خواهر شرمنده دیر اومدم اخه سرم خیلی شلوغ بود
مامان فرزانه
پاسخ
میبینی خواهر جون نتونستم دوام بیارمبد جوری به این وبلاگ و سرک زدن به دوستام عادت کردمبه قول شوهری میگه تو معتاد اینترنت شدی
رضا
18 آذر 92 12:31
سلام خوبی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
19 آذر 92 9:44
باز مدرسه ام دیر شد قضیه خاله مهری همیشه اینجوریه
مامان فرزانه
پاسخ
ولی همین دیر کردنتم عشقه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
19 آذر 92 9:45
فرزانه جون این چیه این چی چیه
مامان فرزانه
پاسخ
به سرم زد خداحافظی کنم اما نتونستم کمتر از 24 ساعت بر گشتم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
19 آذر 92 9:47
عزیزم دیگه نبینم از این چیزا بنویسی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
مامان فرزانه
پاسخ
بااااااااااااشه
مامان یسنا
20 آذر 92 11:06
چی شد؟!نههههههههه