محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

شیرین زبونی های دخملی

1392/10/8 1:39
نویسنده : مامان فرزانه
650 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی ما روز به روز شیرین زبونی هایش بیشتر میشه.قدرت ابراز احساساتش فوق

 

العاده است .میگه به اندازه ی ستاره ها دوستت دارم .به اندازه ی اطره {قطره}های

 

باران دوستت دارم.پریروز میگه به اندازه ی تمام مانتو ها دوستت دارم به اندازه ی تمام

 

بلیز {همون بلوز}ها دوستت دارمخنده.اگه بعضی وقتها کار بدی انجام بده کافیه بگم من

 

غصه میخورم دیگه اون کاررو انجام نمیده.هروقت با تلفن حرف میزنم کافیه طرف مقابل

 

رو بشناسه میگه مامان سلام برسون.

 

روزی صدبار شونه  میاره میگه مامان موهای منو خوشمزه کنکلافه.

 

هنوز قهر کردن دخمل ما ادامه دارهمتفکرکافیه حرفی بهش بزنیم که مطابق میل اش

 

نباشه میره توی اتاقش ومیگه با من حرف نزنید.

 

یه روز به خاطر کار اشتباهی که کرده بود دعواش کردم گفت مامان یه کم با شخصیت

 

باشابله.

 

 این عکس هم هدیه ای است از طرف دوست خوبم زهراجون مامان ایلیای نازنینقلب

 


 

 


 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

مامان لي لي
8 دی 92 4:36
[لبخندالاهي من فدات شم گل دختر شيرين زبونننننننن فداي إبراز احساساتت بشم خاله با اون واحدهاي سنجشت(قطره و مانتو و ...) عزيزممممممممممي......... اي جان خوشمزه ي من خانوم شدي كه سلام هم ميرسوني.................. فداي قهر كردنات بشم من باشخصيت مننننننننننن]
مامان فرزانه
پاسخ
منو بگو که بی شخصیت کرده لی لی جونحالا بزار آوایی بزرگ بشه همچین ماجراهایی هم شما دارید
مامان لي لي
8 دی 92 4:37
فرزانه جونممممممم ببوس اين دخمل شيطون بلا رو .... دست زهرا جون هم بابت اين عكس زيبا درد نكنه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 دی 92 4:47
ای جانم قربون این دختر شیرین زبونم بشم من خاله رو اندازه چی دوست داری محیا جون من که اندازه تمام دنیا دوست دارمکوچولوی شیرین زبون من
مامان فرزانه
پاسخ
اندازه ی تمام مانتوها دوستت داره
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 دی 92 4:48
عزیزم قابل شما رو نداره دوست داشتی خوشت امد اگه نه عوضش کنم البته عوض که نمیشهمنظورم این که یکی دیگه درست کنم
مامان فرزانه
پاسخ
نه بابا شرمنده که دیر گذاشتم یادم رفته بود
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 دی 92 4:49
افرین دختر خوب که نمیخوااای مامان و ناراحت کنی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 دی 92 4:49
با من داشتی حرف میزدی چرااا سلام نرسوند به من
مامان فرزانه
پاسخ
چون نمیشناختت باید طرف رو بشناسه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 دی 92 4:49
نکن بهت نمیاد
مامان فرزانه
پاسخ
تا بهش بگیم بالای چشمت ابروست قهر میکنه ومیره توی اتاقش
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 دی 92 4:51
مامان با شخصیت باش وای وای وای مردم از دل درد کلی خندیدم هاااااااااااااااااا
مامان فرزانه
پاسخ
میبینیزهراجون خونه ی ما ماجراهایی هستش
مرضیه مامان محیا
8 دی 92 11:57
سلام مامان ِ محیا ممنون عزیزم که به ما سر میزنی،محیاجون چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این دختر خوشکلمون چه زبونی داره ماشاا... قربون سلام رسوندنش بشم حتماً خیلی بامزه میشه این حرفارو میزنه حتماً از طرف من و محیا یه بوس آبدارش کن
مامان فرزانه
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون که سرزدیدمحیا هم خوبه؟؟شماهم محیاجونی رو ببوسید یه ماچ گنده
مهسا مامان نورا
8 دی 92 21:03
اله یفدات شم خاله چه شیرینی زبونی شده دخملمون فدای اون تیکه رفتنات
مامان فرزانه
پاسخ
خدانکنه خاله جون
ماني محيا
9 دی 92 10:14
ماشاا... به محيا جون خدا حفظش كنه شيرين زبون
مامان فرزانه
پاسخ
ممنون که به ما سر زدی
مامان لي لي
9 دی 92 12:24
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
مامان فاطمه
9 دی 92 16:12
سلام به خوشگل خانوم ماخوبی خاله؟مامانی بی وفات چطوره؟؟؟ قربونت برم با این شیرین زبونی هات خاله جونمخب مامانی حتما یه کاری کردی که دخملی بهت میگه با شخصیت باش به اندازه تمام مانتوها دوست دارم خواهری بهمون سر بزن
مامان فرزانه
پاسخ
منم به اندازه ی تمام بلیز ها دوستت دارماومدم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
10 دی 92 3:19
عزیزم سلام بیداری کارت دارم
مامان فرزانه
پاسخ
نه بابا دیشب زود خوابیدم
مامان پرهام
10 دی 92 16:14
اخی دخترا همینجورین دیگه شیر زبونو ناز نازی ببوسش جیجرو
مامان باربد(پرنس کوچولوی من)
10 دی 92 18:03
به به ماشالله به این محیا جون خوش زبون.شیرین زبونی های باربدم تکمیل شد بهمون سر بزنی خانومی دوستت داریم محیا جونی
مامان فرزانه
پاسخ
سرعت جت ممنون که سر زدید اومدم با
عمه عاطفه
10 دی 92 23:34
سلام قربونت بره عمه جونی با اون زبونت بگو سوووسیس اینا برا تو جوجوام http://www.niniweblog.com/upl/divoonehaie-khoneiema/13885201403.jpg http://www.niniweblog.com/upl/divoonehaie-khoneiema/13885201300.jpg
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزمخیلی خیلی خوشگل هستندست گلت درد نکنهتوی پست بعدی حتما میزارم
مامان یسنا
11 دی 92 10:33
عزیییییییییزم . چه باحال حرف میزنه. خیلی شیرین زبونه.از طرف من ببوسش مامانی
مامان فرزانه
پاسخ
ممنون دوستی جونییسناجونی رو هم ببوس
مامان الینا
11 دی 92 14:58
خب راست میگه مامان چرا بی شخصیتی می کنی؟؟؟؟خصوصی
مامان فرزانه
پاسخ
کو خصوصی؟من خصوصی ندارم
مامان الینا
11 دی 92 16:06
پناه بر خدا من ااول از همه برای شما فرستادم دوباره خصوصی
مامان فرزانه
پاسخ
باشه گرفتم
الناز مامان طاها
11 دی 92 16:47
دختره و شيرين زبونيهاشببوسش از طرف من
ریحانه
11 دی 92 17:47
سلام ممنون از حضورت.. بازم بیا!خوشال میشیم!
مامان لي لي
12 دی 92 1:17
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
مامان لي لي
13 دی 92 9:53
به به فرزانه خانم گلِ گلاب.... پارسال دوست امسال آشنا........ نيستي خواهر كم رنگ شدي......... محيا جونم خوبه،،،؟؟؟؟ خودت خوبي؟؟؟؟؟ الاهي فدات شم تعداد عكس ها زياده وقت ميخواد و حوصله كه هيچ كدوم و الان دارم خواهر
مامان فرزانه
پاسخ
باشه خواهر ما همچنان منتظریم
مامان پرهام
13 دی 92 19:03
سلام قالب وبلاگو درست کردم اگه سر زدی بهم بگو خوب شده یا نه؟
مامان فرزانه
پاسخ
اومدم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
14 دی 92 13:02
سلام عزیزم خیلی خیلی شرمنده خوبید؟ محیا جون خوبه ؟ ماشاله چقدرم شیرین زبونه ....
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
14 دی 92 13:04
من یه چند وقتیه خیلی بی حوصله شدم .. دلم خیلی میگیره .. واسه همین حوصله م نمیکشه بیام به دوستان عززم سر بزنم .. شرمنده
مامان فرزانه
پاسخ
واسه چی مهری جون حتما به خاطر دوری از این دوتا عزیز دلهولی طوری نیست به همین زودی ها انشالله میرید پیش هم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
14 دی 92 13:05
الهی فدای احساسات شیرینت بشم من محیا جون
مامان فرزانه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
14 دی 92 13:06
عزیز محیا جون ما هم شما رو به انداززه تمام قطره های باران و تمام ستازه های اسمان و خیلی بیشتر از اونا هم دوستت داریم
مامان فرزانه
پاسخ
ما هم همینطور
الهام مامان محیا
14 دی 92 19:58
ای جانم عزیزم خوش به حال مامانی که اینقدر دوسش داری... خدا ایشالله همیشه برا هم نگهتون داره راستی محیا جونم خییییییییلی با شخصیتی که سلام میرسونی خاله...آفرین هیییییع وایه من.... !!!
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزمولی واقعا بعضی اوقات کلافه میشم از سلام رسوندنش .مثلا دارم با یه کسی که رودروایستی دارم باهاش صحبت میکنم شیون میزنه میگه مامان سلام برسون
مامان پرهام
14 دی 92 20:04
فک کنم درست شد ایشالله
مامان فرزانه
پاسخ
اومدم ببینم چی شد
مامان ماهان
14 دی 92 22:30
سلام عزيزم خوبي الهي فدات بشم برو خصوصي
مامان لي لي
15 دی 92 3:21
حرفاي دلم راهيچ وقت هيچکس نفهميد، شايدروزي مورچه هافهميدند! روزي ک گلويم را ب تاراج ميبرند...
مامان فرزانه
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم
مامان لي لي
15 دی 92 3:22
سلام فرزانه جونم خوبي؟؟؟؟ محيا جوني خوبه؟؟؟؟ دوستتون دارم
مامان فرزانه
پاسخ
سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت
مامان پرهام
15 دی 92 10:03
از لطفت سپاسگذارم
مامان فرزانه
پاسخ
خواهش میکنم دوستی جونی
مامان آیهان
15 دی 92 17:35
ما آپیم
مامان فرزانه
پاسخ
اومدم
مهسا مامان نورا
15 دی 92 19:48
کجایین شما دلمون واستون تنگ شده
مامان فرزانه
پاسخ
اومدم حالا عسیسم شرمنده
مامان لي لي
18 دی 92 1:23
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
مامان فرزانه
پاسخ
قربون اون دل با صفایت برم من
میم مثه محیا
18 دی 92 15:24
واااااااااااااااای فرزانه اینقدر ب :مامام با شخصیت بش:خندیدم ک اشکم در اومد
میم مثه محیا
18 دی 92 15:26
حالا سلاااااااااااااااااااااام خوبی خواهر گلم؟ شرمنده نگرانت کرده بودم خیلی خیلی خیلی مشغله هام زیاد شدن ماشالله چ بانمک شده این دخملی حرفاشم مثه خودش شیرینه
مامان فرزانه
پاسخ
چ عجججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججب بالاخره خانم خانما اومدناومدم پیشت ببینم چ خبره
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
19 دی 92 7:37
بدو بیا تایید کردم خانوم عجول
مامان یسنا
19 دی 92 10:33
سلام. خوبین؟ دلم تنگ شده بود واستون اومدم ببینم چه خبره. محیا عسلی رو ببوسش
مامان فرزانه
پاسخ
سلام عزیز دلممنم دلم واستون تنگ شدهیسنجون رو هم ببوس اونم نه یکی نه دوت هزار تا
الناز مامان طاها
20 دی 92 9:56
خصوصي
مامان فرزانه
پاسخ
انشالله که جواب تست خوبه عزیز دلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 2:31
سلام فرزانه جونم خوبي؟؟ محيا جونم خوبه؟؟ مزاحم رو به لطف يكي از دوستان پيدا كردم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 دی 92 3:18
سلام عزیزم منم دلم برات تنگیده بود خوبی محیا گلی من خوبه بدو خصوصی لطفا
مامان فرزانه
پاسخ
اومدم
امیرحسین کوچولو نفس ما
2 بهمن 92 4:51
چه پا پوش نازی...چه نقاشی قشنگی آفرین
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم