محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

قندونبات مامان

1392/10/21 19:29
نویسنده : مامان فرزانه
842 بازدید
اشتراک گذاری

از قدیم گفتن دختر هووی مادرهمتفکرمن چندوقت پیش یه کلیپس مو برای خودم خریدم.

 

حالا شده گل سر محیا خانمنیشخند

 

 

 

 

یه روز دخملی اومد پیشم گفت مامان من نقاشی کشیدم گفتم ببینم .دیدم قمقه ی

 

آبش رو جلوی خودش گذاشته واز روی عکسش نقاشی کشیده

 

 

 

این هم از باغ وحش قندونبات ما:

 

 

 

 

 

پاپوش دخملی که مامانی واسش بافته

 

 

 

دخملی در شب یلدا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

مامان پرهام
21 دی 92 21:16
جیگره این دخملی ببوسش
مامان فرزانه
پاسخ
پرهام جونی رو هم ببوس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 3:54
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 3:56
اي جان كليپسش و ...فيگوراش و ببين تورو خدا...دست ماماني درد نكنه چه پاپوش هاي خوشگلي
مامان فرزانه
پاسخ
البته لی لی جون مامانی که میگم من نیستم هاااااااااااااامامانمه که محیا بهش میگه مامانی
مامان محيا
22 دی 92 11:39
ولش كن خاله كليپسو دو در كن بهت مياد مباركت باشه چه پاپوشاي خوشگلي دست ماماني درد نكنهشما به افتخار لينك شدين
مامان فرزانه
پاسخ
شما هم لینک شدید عسیسم
مامان محيا
22 دی 92 11:41
نقاشيتم معركه است عزيزم
مامان فرزانه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان الینا
22 دی 92 15:41
ای خدا این خانم خوشگل همیشه تو پست ها ما رو حسابی غتفلگیر میکنه هر دفعه یه هنری ...ماشاالله مامان فرزانه باید به داشتن چنین دختر خوش ذوق و هنرمندی افتخار کنی هزار تا کیلیپس فدای یه تار موی محیا جونی عزیزم انشاالله صدمین یلدات رو جشن بگیری با نمک خوردنی
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی الهه جون شما همیشه به ما لطف داشتید
مامان فاطمه جـونی
22 دی 92 16:59
سلام به خواهری عزیزم و محیای گلم...خوبی؟کم به ما سر میزنی؟پست قبلیم رو خوندی؟آخه دو تا پست جدید داشتم... محیا گلی خوبی؟چه پاپوشای قشنگی...مبارکه عزیزم نقاشیت که دیگه معرکست....دست پیکاسو رو از پشت بسته دخملمون مامانی بهمون سر بزن.ما شما رو خیلی دوست داریما
مامان فرزانه
پاسخ
من هر پست جدیدی که گذاشتی واست کامنت گذاشتم ما هم شما رو دوست داریم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 دی 92 17:06
به به پست جدید و عشق است بدو خصوصی
مامان فرزانه
پاسخ
رفتم خصوصی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 دی 92 17:07
واااااای چه پا پوش قشنگی براش بافتی دستت درد نکنه خوش به حالت بلدی من اصلا بلد نیستم
مامان فرزانه
پاسخ
نه بابا محیا به مامانم میگه مامانی من که بلد نیستمتوپست های قبلی نوشته بودم که مامانی یعنی مامان من
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 دی 92 17:08
شب یلدا تون مبارک باشه چه با مزه کرسی گذاشته بودی
مامان فرزانه
پاسخ
خونه ی مامانمه اونا کرسی چیدن
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 دی 92 17:09
افرین به محیا خانوم که انقدر قشنگ نقاشی میکشه و انقدر قشنگ با حیواناتش بازی میکنه
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 دی 92 17:10
واااااااااااااااااااااای بمیرم برات که هو داری
مامان فرزانه
پاسخ
اونم چ هووووووووووووووووووووویییییییییی
مامان آیهان
22 دی 92 18:53
قربون نقاشی کردنت چه خوشکل کشیدی
مامان فرزانه
پاسخ
خدانکنه خاله جونمرسی عزیزم
مهسا مامان نورا
22 دی 92 21:54
عزیزم چه ناز شده با اون کلیپس بی خیالش شو بزار واسه خودش باشه بهش میاد .جونم بازی کردنشو چه شب یلدای باحالی
مامان فرزانه
پاسخ
بیخیالش شدم دوستی جونی دیگه همه موهاش به هم گوریده نمیشه استفاده کرد
الناز مامان طاها
23 دی 92 1:37
خوش به حالت هوو به اين خوشگلي داريدست ماماني هنرمند درد نكنهچه عجب اپ فرمودين
مامان فرزانه
پاسخ
خودم هم باورم نمیشه که آپ شدم
الی مامان محیا
23 دی 92 2:52
اااای جیگر عجب عشوه ای داری تو از الان خدا به داد پسرها برسه
مامان فرزانه
پاسخ
در آیندهای نزدیک خدا به داد تمام پسرها برسه
الی مامان محیا
23 دی 92 2:53
آره به خدا این هوو رو خوب اومدی.... از الان این حس به من هم دست داده!!!!!!!!!
مامان فرزانه
پاسخ
حالا کجاش رو دیدی بزار بزرگ بشه.جالب اینه که اگه من برم جلوی آینه بخوام آرایش کنم محیاخانم زودتر من جلوی آینه است
الی مامان محیا
23 دی 92 2:53
ماشاللله به محیای پیکاسو!!!!!! من باب اطلاع پیکاسو یک نقاش معروف بود!!!!
الی مامان محیا
23 دی 92 2:54
خدا دست و پنجه ی این مامانیی ها رو حفظ کنه بابت این بافتنی ها ی خوشگل
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم آره واقعا من که به مامانم نرفتم
مامان یسنا
23 دی 92 8:18
خودمونیما.. چه بهش میاد عسییییسم. چه قری هم میده
مامان فرزانه
پاسخ
اصلا دخترای این دوره زمونه قرطی شدن
مامان یسنا
23 دی 92 8:22
عجب نقاشی کشیده پیکاسو کوشولوی ما. دادماس کوچولوی خونه ما هم عاشق نقاشی کردنه.
مامان یسنا
23 دی 92 8:26
اوووووه چقد حیوانات وااااای چه پاپوش خوشگلی. دستش درد نکنه. خیلی خوب شده.
مامان فرزانه
پاسخ
محیاجونی به تازگی به درست کردن باغ وحش خیلی علاقه پیدا کرده
مامان یسنا
23 دی 92 8:27
هرچند خییییییلی دیر شده ولی... یلداتون مبارک
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عسیییییییییییییییییییسم
مامان یسنا
23 دی 92 8:28
جیگر خاله رو ببوسش از طرف من
مامان فرزانه
پاسخ
یسنا جیگررو هم ببوس
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 دی 92 12:21
ای بابا پس ن الکی ازت تعریف کردم فکر کردم بالاخره یه هنری از خودت نشون دادای نگو اشتباه میکردم دستت مامانی درد نکنه خیلی خوشگل بافتهتو هم ازش یاد بگیر خوووب
مامان فرزانه
پاسخ
آره بابا من به مامانم نرفتم اصلا اهل هنر نیستم .حالا خوبه یه تکونی به خودم دادم دارم میرم طراحی سایتخب این هم یه نوع هنره دیگهحالا بزار هنرا رو در وکنم اونوقت میبینی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 دی 92 12:29
سلام عزیزم خوبی سر دردت بهتر شد حالت خوبه فدات شم
مامان فرزانه
پاسخ
سلام عسیس دلمفدات بشم بهتر شدم ولی هنوز گلویم درد میکنه آبریزش هم دارم ولی سردردم بهتره.ممنون ازت گلم
مامان حلما
23 دی 92 16:49
سلام بله دیگه منم دیروز به بابای حلما میگفتم انگار خدا واسم هوو آفریده تا دست به هرچی میزنم فوری از هرجایی که باشه خودش رو بهم میرسونه و میگه من من یعنی بده به من.من فکر میکردم بزرگتر بشن بهتر میشه ولی مثل این که این قصه سر دراز دارد....حالا بهت بگم خاله این گیره سر مامانیخیلی بهت میاد موهاتم ناز و خوشگل شده راستی پاپوشات هم خوشگله دست مامان بزرگت درد نکنه مامانی خصوصی داری.
مامان فرزانه
پاسخ
پس همه ی دخترا هوو هستنانشاالله همه شون سالم بشن حالا هوو باشن
صدیقه75
23 دی 92 19:55
سلام فرزانه جوووووووووون.......محیاجونم خوبه؟خودت چطوری؟؟؟راستی لینکت کردم پاشوبیا لینکم کن......
مامان فرزانه
پاسخ
اومدم ععععععععععععععععععععععععسیسم
میم مثه محیا
23 دی 92 21:59
فرزانه جون واقعا دل ب دل راه داره دیشب با گوشیم اومدم وبلاگ محیاسادات گلی ولی نشد نظر بذارم الان اومدم دیدم تقریبا همون موقع تو هم وب محیاگلی من بودی
مامان فرزانه
پاسخ
بعععععععععععععله که دل به دل راه داره
میم مثه محیا
23 دی 92 22:00
دخترک شیرینمه محیاگلی واقعا راس میگن....هنوز مونده تا هووبازیه اصلی!! آفرین ب گل دخترم ک نقاشیش حرف نداره پاپوشت هم مبارک باشه عسل خاله
مامان فرزانه
پاسخ
ولی اینو بدون محیا گلی هم از اون هووها میشه پس منتظر اون روز باش
میم مثه محیا
23 دی 92 22:02
در ضمن فرزانه خانوممم یه کم با شخصیت باش و عکسای بیشتری بذار باور کن هنوز یاد این جمله ی محیا میافتم و میخندم
مامان فرزانه
پاسخ
میدونی هنوز این حرفا خونه ی ما ادامه داره
مامان امیرحسین
23 دی 92 23:03
فدای ژستای خوشکلت عزیزمپاپوشتم مبارک عزیزم خیلی خوشگله
مامان فرزانه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونمرسی عسیسم
مامان ماهان
23 دی 92 23:15
درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند
مامان ماهان
23 دی 92 23:17
سلام عزيزم خوبي محيا خانوم خوبه مارو فراموش كردي ها درسته كم ميام اما هميشه تو فكرتونم فدات
مامان فرزانه
پاسخ
چ ععععععععععععععععععجب خانم خانما افتخار دادن اومدن
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 دی 92 2:40
الان برای چی بیداری هااااااااااااااااااااااااا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 22:38
سلام فرزانه جون خوبي؟؟؟ خواهر خيلي سايه آت سنگين شده ها..... به هرحال انشالله كه سلامت باشي و.... خواهري من تازه عكس اوايي رو گذاشتم دقيق دو روز پيش ....... از بس كم مياي نديدي خواهر كه نوشتي خيليييييييييي وقته عكس از اوايي نزاشتم...... مرسي كه به فكرموني..... محيا جونم و ببوس..... دوستتون دارم
مامان فرزانه
پاسخ
خواهری چندروزیه مریضم به خدا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 18:21
سلام خواهر خوبي؟؟ محيا جون خوبه،؟؟؟ اين ويروسي كه اومده ماشالله هيچ كس و بي نصيب نزاشته .... منم دو روزه گرفتم و متاسفانه راه استراحت هم ندارم خواهر..... انشالله تو و محيا جون زودتر خوب شين.... ببوسش
مامان فرزانه
پاسخ
آره به خدا من تا یک ساعت پیش دکتر رفته بودم برای محیا.شما هم انشالله بهتر بشین
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 دی 92 1:57
اخی عزیزم امیدوارم زودتر خوب شین هر دو تون
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی گلم بهتریم شکر خدا
میم مثه محیا
26 دی 92 19:58
واسه محیاخانوم و مامان گلش
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 21:13
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم
مامان فرزانه
پاسخ
ما عاشق تریم ها..............
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 3:13
رنجشی نیست آدم‌ها همینند خوبند ولی‌ فراموش کار می‌آیند...می‌ مانند...می روند، مثل مسافران کاروان سرا مثل ازدحام بی‌ انتهای یک خیابان کسی‌ برای بودن نیامده ... نمی‌‌آید ... دلگیر نشو از بی معرفت بودن ها ...آدم ها همینند ...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 3:14
خواهر خداروشكر كه خوب شدي انشالله محيا جون هم زودتر بهبود پيدا كنه....... دارم داروهام رو ميخورم خيلي الان بهترم ...... دوستتون دارم
مامان فرزانه
پاسخ
خدارو شکر که بهتریما هم دوستتون داریم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 دی 92 5:05
سلام دوست جونی خوبی
مامان فرزانه
پاسخ
ما خوبیم شما خوبیدچ عججججججججججججججججججججججججب
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 دی 92 16:18
ما که همیشه تو این نی نی وبلاگ اسیر و عبیریم دیگه چه عجب گفتن داره
مامان فرزانه
پاسخ
انشالله همیشه اسیر وعبیر نی نی وبلاگ باشی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 دی 92 16:19
اللهم صلی علی محمد و ال محمد پیامبر(ص)میفرماید :هرکس صلوات بر من را در نوشته ای بنویسد تا زمانی که ان نوشته باقی است فرشتگان برای او استغفار میطلبند. میلاد حضرت محمد (ص) مبارک
مامان فرزانه
پاسخ
برشما هم مبارک
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 8:34
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 بهمن 92 1:55
خصوصی
مامان فرزانه
پاسخ
باشه عزیز دلم با کمال میل
میم مثه محیا
1 بهمن 92 13:00
واسه محیاگلی و فرزانه جون
مامان باربد(پرنس کوچولوی من)
1 بهمن 92 17:18
محیایی دلمون برات تنگ شده بما سر نمیزنی
مامان فرزانه
پاسخ
اومدم عسیس دلم
مامان ملینا
10 بهمن 92 17:31
این کلیپسه به دخملی بیشتر میاداماشالا چه نقاشی قشنگی میکشه عزیز دلم
مامان فرزانه
پاسخ
آره ما که بیخیال کلیپس شدیم