محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

حرف هایی با تک دخترم

1392/12/3 1:52
نویسنده : مامان فرزانه
660 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم 2 روز دیگه باقی مونده تا 4 سالگیت.دلم میخواد قطار زمان بایسته وتو همان

کودک کوچک و من همان مادر جوان باشم.روز به روز شاهد بزرگ تر شدنت وخانم تر شدنت

میشم.از حرف هایی که میزنی احساس میکنم جلوتر سن خودت فهم داری .اگه بعضی

وقتها خسته یا بی حوصله باشم نگرانی رو توی چشمات میبینم واون موقع هستش که

احساس میکنم زمانی میرسه که مثل یک کوه پشت وپناهم میشی.من وبابا بدون تو هیچیم

.بعضی وقتها که بابا دیر از سرکار میاد میگی مامان بابا چرا نمیاد؟اون موقع است که به

خودم میبالم.بعضی اوقات به بابا زنگ میزنی ومیگی سلام خسته نباشید و اون موقع است

که احساس میکنم خستگی از تن پدر درومده.اگه بابا خسته باشه میپری بغلش وبا شیرین

زبونیات خستگی رو از تنش بیرون میکنی.4 سال پیش همچین روزی بود که رفتم دکتر

طبسی وتاریخ 2روز دیگه یعنی 5 اسفند رو برای سزارین تعیین کرد.وای بهترین خبری بود

که بهم دادند.پیش خودم میگفتم یعنی دوروز دیگه من مامان میشم.شب عمل یعنی 4

اسفند تا صبح نخوابیدم .دلشوره ی عجیبی داشتم .ساعت 8 که شد دکترم اومد ومنو برای

اتاق عمل آماده کردند بااینکه دوبار اتاق عمل رو دیده بودم یه بار برای کورتاژویه بار هم

برای سرکلاژ ولی باز هم از اتاق عمل میترسیدم .اول منو بی حسکردند ولی به طور کامل

بی حس نشدم ومجبور شدند منو بیهوش کنند.وقتی به هوش اومدم دنبال تو میگشتم

فقطمیخواستم بپرسم بچه ام سالمه؟وقتی پرستار تورو به من نشون داد اشک توی

چشمام جمع شد حس غربی بود که بهت بگم دخترم .باورم نمیشد که من مامان شدم

بالاخره بعداز اون همه سختی که بعداز سقط ام داشتم مامان شدم .خدایاشکرت .خدایا

شکرت که بچه ام سالمه وهرروز که میگذره میگم خدایا شکرت که بچه ام باهوشه خدایا

شکرت که دخترم بافهمه خدایا شکرت...............


پی نوشت:

چون روز تولدت به دوشنبه افتاد دیشب پنج شنبه شب که خونه ی مامان جون بودیم بابا یه

کیک  گرفت واونجا  تولد واست گرفتیم وروز جمعه هم یه کیک دیگه گرفتیم

ورفتیم خونه ی مامانی .عکس هاشو توی پست بعدی میزارم

 

پی نوشت:

نسیم جون مامان باربد عزیز،نظر خواهی توی وبلاگت حذف شده .همه ی پست هات هم

اینجوری شده .ما نمیتونیم واست نظر بزاریمناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)