محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

مسابقه با مامان

1392/4/7 3:38
نویسنده : مامان فرزانه
239 بازدید
اشتراک گذاری

بابای خوب زهراگلی مرا به این مسابقه دعوت کرد

 

- بزرگ ترین ترس زندگی شما ؟

اینکه من وهمسرم نتونیم برای محیا پدرومادر خوبی باشیم

 

اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی ؟

فضولی

 

اگه غول چراغ جادو توانایی بر آورده کردن یه آرزوی 5 الی 12 حرفی شما رو داشته باشه اون آرزو چیه؟؟

داشتن مدرک وکالت

 

از میان سگ - اسب - گربه - عقاب و پلنگ کدام را دوست داری ؟

   اسب 

 

- کارتون مورد علاقه دوران کودکی ؟    

پسر شجاع

 

در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟

فسنجون

اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟

غرزدن وحرف هایی بزنم که لج طرف مقابل در بیاد

 

با مرغ - اورانیوم - دریا و خسته یک جمله بسازین ؟

یه روزی برسه مردم خسته از دل دریا مرغ بگیرند بعد با اورانیوم بپزندخنده        

                                 

دو بیت شعر که خیلی دوستش دارین ؟

اهل کاشانم    روزگارم بدنیست  تکه نانی دارم خرد هوشی  سرسوزن شوقی مادری دارم بهتراز برگ درخت   دوستانی بهتراز آب روان  وخدایی که دراین نزدیکیست..................  

 

اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگیتون رو در حال ٰ گذشته و آینده
سفر کنید آن روز کدام است ؟ 

دوران دبیرستانم

 

شما چه رنگی هستید و چرا ؟ 

سبز برای اینکه رنگ آرامشه

 

اگر قرار باشه از ایران برید کدوم کشور و برای زندگی انتخاب میکنید ؟

مکه

 

بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیتون؟

در تمنای نگاهت بیقرارم تا بیایی من ظهور لحضه ها را می شمارم تا بیایی  

 

- اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات و امشب مهمونی دعوت کنی کیا هستن ؟   

دوست همسرم رو با خانواده اش

 

                                                 
اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه حذف کنید اون چه کلمه ای بود ؟  

نازایی

 

- کسی را که بخواهید ملاقات کنید ؟

استاد دانشگاهم دکترحیدری

 

اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید ؟

ماه منیر کلبه ی ما

 

خودت  رو شبیه چه میوه ای میدونی ؟

گیلاس چون محیا عاشق گیلاسه

 

سه خصوصیت بد اخلاقی شما ؟

 

زودرنج.بدون اعتماد به نفس.زودی عصبانی میشم

 

کاشکی ..........؟

کاشکی......................................................................

 

شرط این مسابقه دعوت سه نفر از دوستان عزیزمون به این مسابقه است دلم میخواست همه رو دعوت کنم چون همه واسم عزیزن، اما شرمنده دوستان خجالت

 

 

 دیوونه های خونه ی ما 

محياي عزيزم

اراینده ی خورشید سرزمین من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ی امیرعلی
6 تیر 92 10:48
سلام محیا جونی.. +نی نی وبلاگ جشنواره ای رو برگزار کرده باعنوان "نی نی شکمو". با دیدنِ عنوان سریع توو آرشیوِ عکسای امیرعلی جونم گشتم و مرتبط ترین عکس رو انتخاب کردم و فرستادم، حالا از شما دوستای خوبم کمک میخوام تا با رای دادن به این عکس مارو پشتیبانی کنید توو مسابقه. ++دوستای گلم باید کد ۱۰۱ رو به شماره ی ۲۰۰۰۸۰۸۰۲۰۰ پیامک کنید.
میم مثه محیا
6 تیر 92 16:18
مرسی عزیزم با کمال میل دعوتتو میپذیرم کلمه ی ک آرزوی حذفشو کردی خیلی جالب بود "نازایی" فقط ی مادر میتونه بفهمه چقدر این کلمه دردآوره
بابایی زهرا گل
6 تیر 92 20:54
سلام سلام خوووووووووووبییید؟؟؟؟؟؟؟ خیلی عالی بود واقعا لذت بردم کادوتون رو که اینجا نمیشه داد ولی فعلا این گلها بابت حسن سلیقتون تقدیم شما یه عالمه بوسم از طرف من واسه محیا جوووووون