محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

مسابقه

1392/4/10 3:37
نویسنده : مامان فرزانه
224 بازدید
اشتراک گذاری

به دعوت دوست خــــوبم خاله ی حنانه وریحانه

 

 

اگه روزی از هفته بودم :شنبه آغازهفته وسرحال .با نشاط

 

 

اگه عدد بودم :پنج به خاطر تولدمحیادراین روز

 

 

اگه نوشیدنی بودم :آب پاک وبیرنگ

 

 

اگه ثواب بودم :دست نوازش برسر یتیم کشیدن

 

 

اگه درخت بودم :درخت گل یاس

 

اگه میوه بودم :گلابی

 

 

اگه گل بودم :گل رزقرمز

 

 

اگه آب و هوا بودم :آب وهوای پاییزی

 

 

اگه رنگ بودم :سبز

 

 

اگه پرنده بودم :طاووس

 

 

اگه صدا بودم :صدای آمدن باران

 

 

اگه فعل بودم :می خواهم

 

 

اگه ساز بودم :ویولن

 

 

اگه بخشی از طبیعت بودم :کنار ساحل دریا

 

 

اگه یه حس بودم :گریه تا هروقت کسی دلش شکست به من پناه ببرد

 

 

ازخاله ی مهربون حنانه وریحانه تشکر میکنم واز بابای زهرا گلی دعوت میکنم برای شرکت در مسابقه

 

 

 


 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مهری (ریحانه و حنانه)
8 تیر 92 13:39
دوست خوبم امیدوارم هر روز مثل آغاز هر هفته بانشاط و پر انرژی و مثل آب پاک و زلال و مثل گل رز زیبا باشی
مامان دانیال
8 تیر 92 18:46
سلام عزیزم کد دانیال جون 250هست واسه مسابقه اشتباه شده بود به شماره 20008080200 اس کنید
بابایی زهرا گل
9 تیر 92 4:43
سلام واقعا شرمنده کردید قبل از اینکه من بیام تشکر کنم بابت لطفتون تشریف آوردید ممنون که منو به این سرگرمی وبلاگی دعوت کردید و ضمنا جواب های شما هم واقعا خواندنی و جالب بود هزار افرین به این حسن سلیقه موفق و پیروز باشید از طرف ما محیا جونو حسابی ببوسید