محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

تقدیم به دخترای ناز

1392/6/15 14:50
نویسنده : مامان فرزانه
249 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر رویای من چه نازنینی

 

تو مثل یک غنچه ی زیبا میمونی

 

دختر رویای من عزیز جونی

 

تو مثل عسل شدی شیرین زبونی

 

دختر رویای من چون ماه میمونی

 

چراغ شب های منی با من میمونی

 

 روز دختر به تمام دوستای محیای گلم که عاشقانه دوستشون دارم  مبارک

 

غنچه های باغ زندگی روزتان مبارک

رنگین کمان زندگی ام با وجود تو درهای شادی و خوشبختی برایم گشوده شد

 انشاالله صدساله شید   

نه صدوبیست ساله شید

نه صدوبیست سال کمه

همیشه زنده باشید


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

میم مثه محیا
15 شهریور 92 12:15
مرسییییی خاله جون(از طرف محیا) اینروزو ب محیاگلی خاله و همه ی دخمله های ماه نی نی وبلاگ تبریک میگم
مهسا مامان نورا
15 شهریور 92 13:55
مرسی خاله جون روز دختر بر محیا جونم مبارک
النا کاشونی
15 شهریور 92 15:50
فرشته قشنگم روزت مبارک
مامان الینا
15 شهریور 92 15:56
ممنون از مامان با سلیقه و خوش فکر ما هم متقابلا به شما و محیا جونی تبریک میگیم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
17 شهریور 92 11:25
مرسی محیای عزیزم خیلی ممنون ما هم بشما تبریک میگیم