محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

روز دختر

1392/6/16 4:31
نویسنده : مامان فرزانه
331 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم من یک بار دیگه روز دختررو بهت تبریک میگم

دیشب به همین مناسبت  با پدری شام رفتیم بیرون ویک جشن سه نفری گرفتیم

واز اونجایی که تو عاشق کیفی وکلکسیونی از انواع کیف ها داری من تصمیم گرفتم

که به مناسبت این روز کیف هدیه بدهم

 

هدیه ی من به محیا ومهرنگار عزیز

اینجا به من گفتی مامان از کیفم عکس بگیر

محیای عزیزم مامانی هم بهت یه قابلمه ی مسی کوچک هدیه داد تا به لوازم آشپزیت

اضافه بشه وزندایی هم قراره امروز هدیه شو بهت بده

مبارکت باشه نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهشید مامان مهتا
16 شهریور 92 12:15
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک
مهسا مامان نورا
16 شهریور 92 13:55
خداوند لبخند زد گفت دختر افریده شده لبخند خدا روزت مبارک
مامان الینا
16 شهریور 92 14:06
ماشاالله چه خانم نازی چه کیف قشنگی خوش به حال محیا جونی که همچین مامان گلی داره عزیزم امیدوارم همیشه سراسر زندگی ات جشن و شادی و هدیه باشه
میم مثه محیا
16 شهریور 92 15:44
مبارکت باشه عزیزدلم این دسته گل هم هدیه من و محیام ب محیاگلی خاله خوشم میاد رفتارای محیاگلی همیشه خانمانس! مثه ژست گرفتنش با کیف خیلی شیرینی عزیزخاله
الهام مامان محیا
16 شهریور 92 18:43
روزت مبارک محیا جون.امیدوارم همیشه شاد وسرحال باشی
نازنین
16 شهریور 92 22:14
سلاااااااااااااااااام...
مرسی که اومدینو به ما تبریک گفتین.
روز گل دختر ناز شماهم مبارک باشه.
انشاا.. همیشه زیر سایه شما شاد و تندرست و سلامت باشه.
از طرف ما حتما ببوسینش...


مرسی نازنین جون
مامان حلما
16 شهریور 92 23:18
روز دختر بر محیا جون مبارک باشه میبوسمت عزیزم.
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
17 شهریور 92 11:20
سلام عزیزم روزت مبارک محیا جون
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
17 شهریور 92 11:20
وای چه کیف خوشکلی مبارکت باشه گلم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
17 شهریور 92 11:21
این گل ها هم هدیه من بتو گلم
میم مثه محیا
18 شهریور 92 15:04
از اینورا رد میشدم دلم نیومد محیای خاله رو دوتا ماچ گنده نکنم (بیشتر شد؟تقصیر محیاس ک اینقده شیرینه)