محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

تصمیم جدید

1392/6/22 3:59
نویسنده : مامان فرزانه
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز .من یه تصمیمی گرفتم .تصمیم گرفتم یه پستی بزارم با عنوان

صحبت با دوستان تااگر سوالی داشتم یا به مشکلی بر خوردم یا حتی خواستم درددلی

بکنم از نظرات شما مامانای گل استفاده بکنم .آخه من با افراد بافرهنگ وباسواد در

ارتباط هستم واز این بابت خیلی خوشحالم و از ارتباط با شماها به خودم میبالم

اگر با این تصمیم من موافقید کامنت بزارید حتی اگر به نظرتون این یه تصمیم بیخودیه

باز هم کامنت بزارید من خوشحال میشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

میم مثه محیا
22 شهریور 92 12:48
تصمیم جالبیه ولی خب تا الانم توی هرپست همینکارو میکنیم،هرچند ابتکارات مامان هنرمندی مثه شما دیدنیه
مامان حلما
22 شهریور 92 19:14
سلام گلم چرا تصمیم بیخودی باشه تازه عالیه من که هستم.
مامان الینا
23 شهریور 92 10:04
عزیزم ماشاالله شما خودت هم اطلاعاتت بالاست و هم هنرمندی ولی اگر کاری از دست ما بر میاد خیلی افتخار می کنیم که بهت کمک کنیم راستی من جدیدا به قسمت پرسش و پاسخ وبلاگ سر میزنم بد نیست اونجا هم چیزای خوبی پیدا میشه خصوصی داری خانمی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
24 شهریور 92 10:17
فکرتون خیلی عالیه عزیزم ما هم استفاده میکنیم
مامان باربد
26 شهریور 92 1:21
سلام مامان محیا
فکر خیلی خوبیه منم هستم.خوشحال میشم توی جمع دوستانتون باشم


عزیزم شما خیلی وقته جز دوستان من هستید