محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

بدون عنوان

1392/4/5 15:40
نویسنده : مامان فرزانه
241 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزتراز جانم شماالان در حال دیدن پنگول هستی .باباهم خوابه.امروز بازندایی در تماس بودم گفت جواب یکی از آزمایشات مهرنگار خوب اومدولی یه آزمایش دیگه مونده.عسلم شمابازندایی صحبت کردی وگفتی واسش دعاکردم که خوب بشه.من دستان سبز تورا می بوسم                                                                                                                                           بدون شرح

 دلبرای من

 

 از خدا میخواهم تاابد همدیگررو دوست داشته باشید                                                                                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
5 تیر 92 15:42
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
بابایی زهرا گل
5 تیر 92 15:54
سلام خوبید؟ محیا جونمون خوبه؟ ببخشید چند روزی نبودم وقت نکردم سر بزنم، ممنون که به وبلاگ دختر گلم سر زدید، از طرف من محیا گلی رو حسابی ببوسید. راستی یه مسابفه تو وبلاگم گذاشتم که شما هم دعوت شدید، البته اگه افتخار بدید؟! سوالات رو تو وبلاگتون کپی کنید و خودتون جواب بدید/ ممنون خاله مهربون
میم مثه محیا
5 تیر 92 17:07
سلاااام انشالله شفای عاجل و کامل مامان محیا خانو آدرس وبلاگ"الهام مامان محیا"رو نداری؟چندبار اومده وبلاگم اما آدرس نذاشته ک برم جوابشو بدم واسه محیا گلی خاله
میم مثه محیا
5 تیر 92 17:12
بعضی از عکسای کوچیکی محیات منو یاد محیای خودم میندازه مخصوصا اونا ک کم موتره از طرف من یه ماچ گنده از لپاش بگیر
بابایی زهرا گل
5 تیر 92 20:34
عمو قربون این شیطنت و بازیگوشیت خوشگلک من. مهرنگار جونم چقد نازه هزار ماشالا. نمیدونی این چند روز که نبودم چقد بهت فکر کردم........ محیا خانومی یادت باشه یه عمو اینور ایران داری که خیلی دوستت داره میبوسمت هزار بار گلم