محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

زبون بازی محیا بانو

1392/4/22 22:57
نویسنده : مامان فرزانه
314 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بعداز افطاربه دختری گفتم بیا کمکم کن تا سفره رو جمع کنیم

گفت مامانی من خسته ام جون ندارم ا 

اینم از کارکردن قند نبات من

امروز موقع افطار آقای پدر دیر کرده بود.قند نبات توی راهرو منتظر آقای پدر بود

عمه اومد به محیا گفت چرا اینجا نشستی؟

قندنبات گفت بابام اعصابمو خرد کردههنوز نیومده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پدر دو قلوها
23 تیر 92 7:07
با سلام از همه دوستان و آشنایان عزیز خواهشمندم به آدرس زیر رفته و در رای گیری آتلیه سها شرکت کرده و به دوقلوهای عزیزم کیمیا وکیانا ناظم عزیز رای دهید. مهلت تا ٩ مرداد ماه میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7 پیشاپیش از مشارکت شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
23 تیر 92 9:52
وای وای وای چقدم عصبیت کرده مطمئنن دیگه دیر نمیکنه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
23 تیر 92 9:53
الهی که هیچ وقت خسته نشه این ناز گل