محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

خرید انگشتر

1392/4/24 2:11
نویسنده : مامان فرزانه
297 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شاخه نبات به پدریسر سفره ی افطار گفت من

انگشتر عروسکی میخوام طبق معمول پدری گفت باشه. بعداز افطار رفتیم حونه ی مامانی

ساعت یازده ونیم که میخواستیم بیاییم خونه دختری گفت انگشتر یادتون

نره .آخه پدری این قوله که به بچه  میدی؟کار خدا یه خرازی باز بود

من وپدری بیشتر دختری خوشحال بودیم آخه با خرید انگشتر به آرامش رسیدیم

شاخه   نبات داخل مغازه گفت من خودم میخوام انتباخ کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

میم مثه محیا
26 تیر 92 11:26
دختر داشتن شیرینیش ب همین شیرین زبونیا و شیرینکاریای دختره مبارکش باشه انگشتری ک انتباخ کرده عکسشو بذار ببینیم سلیقه ی محیاخانوم چطوره
مهشید مامان مهتا
27 تیر 92 13:57
سلام 1000 ماشاا...به محیا جون خدا براتون نگهش داره زیز سایه پدر مادرخوشحال میشم با هم دوست باشیم ایندفعه آدرس وبلاگ تون را کامل وارد کنید
بابای زهرا گل
29 تیر 92 13:12
سلام خاله ای خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دختر گل خوشگل با سلیقه و مهربون عمو خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قربونش برم من نمیدونید چقد دلم براش تنگ شده بود از طرف من هزار تا ببوسیدش وب زهرا گلی آپ شده تشریف بیارید
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
30 تیر 92 9:27
مبارکت باشه خانومی
الناکاشونی
2 مرداد 92 11:18
سلام محیاجون خوشحالم که ذوست خوبی مثه تو پیدا کردم
الناکاشونی
2 مرداد 92 11:21
محیاجون لینکت کردم اگه خاسی منو لینک کنی یادت باشه با آدرس نینی وبلاگ لینک کنی
نازنین زهرا
2 مرداد 92 12:12
سلام خاله جون خوبی؟؟؟ محیا جون خوبه؟ من آبجی آقا محمد(بابای زهرا گل) هستم اسمم نازنین زهراست داداشی با بابایی واسم یه وبلاگ ساختن اومدم ازتون دعوت کنم یه سر تشریف بیارید خوشحال میشم محیا جونو ببوسید راستی با اجازتون لینکتون کردم