محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

محیاجونی موهاشو بسته

1392/5/2 18:03
نویسنده : مامان فرزانه
249 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرکم موهای شما بلند شده این سری تصمیم گرفتم که موهای شما رو کوتاه نکنم و

ببندماولین باری که من موهای شما روبستم خیلی ذوق کردیهمیشه میگفتی من خوشمزه شدم به همه میگفتی من خانم شدم . منم 

برای شما خانم خوشگل  چندتا گل سر خوشگل خریدم 

اینم عکس مدل موی شما

نازگلم خیلی خوشگل شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الناکاشونی
3 مرداد 92 0:12
سلام محیا جون راس راسی چه خانوم شدی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
3 مرداد 92 10:29
سلام عزیزم خانم بودی خانم تر هم شدی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
3 مرداد 92 10:31
گل سرت هم مثل خودت خوشکل و نازه
میم مثه محیا
3 مرداد 92 15:20
بللللله ک خانوم شدی بقول خاله مهری خانوم بودی خانومتر شدی بلندتر که بشه مدلهای مختلف میتونی ببندی و ببافیشون
مهشید مامان مهتا
5 مرداد 92 12:25
چه ناز شده این خانوم خوشکله ماااااااااااااااچ به عزیز خاله یه گلایه از مامان محیا جون واااای خاله مگه من نگفتم آدرس وبلاگت را موقع نظر دادن کامل بذار پس چرا دوباره نی نی وبلاگش را نمینویسی من باید بهش اضافه کنم تا بتونم وارد وبلاگ محیا جون بشم
میم مثه محیا
5 مرداد 92 22:31
واسه محیا گلی یه حسی بهم گفت آپ کردی!! نتیجه میگیریم ب هر حسی نباید اعتماد کرد
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
6 مرداد 92 3:55
سلام محمدپارسا توی مسابقه ی نینی شکمو شرکت کرده کدش 578 هست اگر دوست داشتید بهش رای بدید کافیه کد 578 و به 20008080200 بفرستید ممنونم
مامان الینا
9 مرداد 92 9:38
خدایا چقدر بچه ها پاک هستن خیلی حس خوبی با دیدن این عکس ها بهم دست داد کی الینای منم اینقدر خانم میشه خدا محیا جون رو از چشم بد نگه داره عزیزم صبح ها دعای امن الرسول رو براش بخون 5 تا ایه اخر سوره بقره

شما چقدر مهربونید.