محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

معذرت خواهی

1392/5/6 4:33
نویسنده : مامان فرزانه
229 بازدید
اشتراک گذاری

دلبر مامان چندوقتیه حرفای بزرگترار خودت میزنی .دیروز من زیاد حالم خوب نبود خوابم میومداومدی پیشم چندتا سوال کردی من با بی حوصلگی جواب دادم

ناراحت شدی وگفتی مامان با من درست صحبت کن

 عزیزم واقعا متاسفم تو هم باید بعضی از اوقات شرایط مامی رو درک کنی.

هزار ماشاالله درک تو خیلی خوبه.بعضی از اوقات که پدری از سرکار میاد اگه خسته باشهمزاحمش نمیشی .من ازت ممتونم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الینا
6 مرداد 92 13:24
اره عزیزم بچه ها گاهی اوقات با رفتارشون ما مثلا بزرگترها رو شرمنده میکنن
میم مثه محیا
6 مرداد 92 14:08
وااای نازی دارم تصور میکنم محیا خانوم جدی این حرفو زده یادمون میره این فرشته های کوچولو شخصیتهای بزرگی دارن و همین مسولیتمونو صدچندان میکنه
الناکاشونی
6 مرداد 92 15:28
مادرخانومی مگه نمیدونی بچه ها سلطان خونن باید حرفشونو گوش داد
ریحانه و حنانه
7 مرداد 92 10:02
مامانی مهربون ، خوب راست میگه دیگه با دوست ما همیشه سعی کنید درست صحبت کنید مرسی