محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

زندگی بافتن یک قالی است

1392/7/24 12:16
نویسنده : مامان فرزانه
349 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

زندگی بافتن یک قالی است.



 
نه همان نقش ونگاری که خودت می خواهی.



 

نقشه را اوست که تعیین کرده تو در این بین فقط می بافی

 

 

 

 

نقشه را خوب ببین نکندآخر کار قالی زندگیت را نخرند.

 

خداوندا

 

 

به فرشتگانت بسپار در لحظه های نیایش دوستان مرا از

 

 

یاد نبرند.

 

 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مهر 92 13:30
عزیزم شما هم لینک شدید با افتخار فراوان


ممنون عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مهر 92 17:53
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . . عید قربان بر شما مبارک
الناز مامان طاها
24 مهر 92 21:19
خيلي زيبا و اموزنده بود عزيزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مهر 92 23:22
عزیز دلم دوست ندارم ناراحت شی اما برات تو خصوصی رمز و میزارم متاسف شدم که خاطرات شما هم تلخ بوده اما هم امیدوارم و هم مطمئنم به تلخی من نبوده
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
25 مهر 92 2:43
عزیزم شما هم مثل من بی خوابی زده به سرت یا همیشه تا این موقعه بیداری الان دیدم ممنونم بابت کامنت های قشنگت ای شکمو رفتی هر جا خوردنی هست و باز کردی معلوم شد شکمویی هااا کاش تهران بودی دعوتت میکردم و در خدمت بودم عزیزم




اتفاقا دیشب زود شام خورده بودیم تا پستاتو دیدم گشنه ام شد دوباره رفتم ساعت 2 شام خوردم



جالب اینه که میگم چرا چاق میشممممممم شدم 73کیلو
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
25 مهر 92 10:19
خیلی ممنون از متن زیبایی که گذاشتی دوست خوبم


قابلی نداشت دوستی جونی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
25 مهر 92 10:20
عید قربان رو به شما و محیا جون خیلی خیلی تبریک میگم مباررررررررررررکه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
25 مهر 92 15:04
عزیزم شما هم شدی اولین نفر تو لیست


ممنون عزیزم
مهسا مامان نورا
25 مهر 92 18:12
بسیار زیبا و دلنشین


ممنون عزیزم از حضور گرمتون
الهام مامان محیا
26 مهر 92 9:34
چه جمله ی قشنگی آفرین
راستی عکی پست ثابت محیا گلی خیلی ناز وجیگره
جواب کامنت داده شد...
رمز فرستاده شد....
نقطه سر خط.


پس ما هم از هفت خوان رستم رد شدیم ممنون که به من هم رمز دادیددددددددددددددددددددددددددددددددد
میم مثه محیا
26 مهر 92 9:41
خیلی جالب بود
ممنون بابت پست قشنگت


قابلی نداشت عزیزم
مامان حلما
26 مهر 92 12:49
خیلی زیبا و آموزنده آفرین به این سلیقه


قابلی نداشت عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 مهر 92 0:33
سلام خانومی خوبی بابا من از کیه دستمو دراز کردم که دستتو بگیرم پس کجایی بیا بالا اهااا اهااا خوبه داری میای بالا هااا


آره آره دارم میام بالا خخخخخ................
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 مهر 92 0:33
خوبی عزیز دلم


خوبم قربونت برم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 مهر 92 13:22
عزیزم خصوصیتو چک کن
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 مهر 92 14:53
دوست مهربونم خیلی خوشحالم که باهات اشنا شدم تا حالا کجا بودی بمب اعتماد به نفس من کلی بهم انرزی دادی با حرفات مرسی امیدوارم همه مشکلاتت یه روزی تموم شه البته خیلی زود و فقط از خوشی هات بشنوم خدا رو به همین عید سعید که پیش روه قسم میدم به حق جدم زهرا
که برات از زمین و اسمون شادی بباره و همه غم ها جاشون و به شادی بدن تا محیای ناز من تو بهترین روزهای عمرش بهترین خاطره ها رو داشته باشه امین
صبح سحر نزدیک است اندکی صبر کن که فرج نزدیک است

خواهش میکنم دوستی جونی از دعاتم خیلی متشکرم بهم انرژی داد
مامان ماهان
27 مهر 92 20:09
سلام عزيزم برام دعا كن يه عمل در پيش دارم رفته بودم براي كارهاي عملم دخمل گلت رو ببوس دعا كن برگردم
محمد
27 مهر 92 21:50
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 مهر 92 3:24
فرزانه جون دیگه باطریم تموم شد میرم بخوابم اخه صبح هم زود بیدار شده بودم ایلیا هم زود خوابیده امشب فردا زود بیدار میشه

دیگه رفتم لالا خوابم میاد تو به جای منم وب گردی کن اوکی اصن حالم گرفتس خوابم میاد فکرشو کن

اصن یه وعضی



[[


اگه نمیونی من رفتم خوابیدم همون موقع