محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

تولد سارا

1392/9/30 9:59
نویسنده : مامان فرزانه
818 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پنج شنبه شب رفتیم تولد سارا{دختر عمه ی محیا}.جاتون خالی خیلی خوش گذشت.

 

دخملی هم که عاشق مهمونی و عروسی و خلاصه هر جایی که بزن وبکوب باشه.

 

مدل موی دخملی:

 

 

محیا جونی وساراجونی:

 

 

ثمین جونی دختر عموی محیا :

 

 

قربون اون نگاهت برم نازنینم

 

 

 

من به دخملی چند وقتی بود که قول داده بودم واسش دمپایی بخرم.چندروز پیش

 

اومد بهم گفت:مامان،گفتم بله،گفت مگه به من قول ندادی که برام دمپایی بخری؟

 

دیدم بعععله. بهش قول دادم و عمل نکردم وما فردا رفتیم واسه ی دخملی دمپایی

 

خریدیم.

 

 

 

بعضی اوقات آدم به این نتیجه میرسه که بچه ها کاری به لوکس بودن ومدرن بودن

 

اسباب بازی ندارن .روزی که رفته بودم برای محیا دمپایی بخرم به یاد بچگی های

 

خودم یه اسباب بازی براش خریدم که پیش خودم گفتم دخملی از این خوشش نمیاد.

 

وقتی اومدیم خونه طوری شیفته وعاشقش شده بود که شب موقع خواب بالای سرش

 

گذاشت .

 

دخملی برای شستن ظرفهایش اسکاج هم داره

 

 

با سرویس چایی مدرن و امروزیش روزی چندبار ما رو به خوردن چایی دعوت میکرد.

 

دیروز بهم چایی تعارف کرد من هم برداشتم .قندون خالی رو گرفت جلویم گفت قند

 

هم بردار

 

این هم ژست خانم کوچولوی ما بهتره نگم کجا خودتون مشاهده کنیدمتفکر

 

 

این بچه ها هم برای خودشون دنیایی دارند.پس سعی کنیم که دنیای قشنگشون روزیباتر کنیم

 

یلدای قشنگتون مبارک

 

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

مامان لي لي
30 آذر 92 6:06
یک ترانہ مےتواند لحظہ اے را تغییر دهد . . . یک ایده مےتواند دنیایے را عوض کند . . . یک قدم مےتواند سفرے را آغاز کند . . . اما یک دعا مےتواند حتے ناممکن را ممکن کند . . . زیرا ضامنش خداست . . . بضمانت او دعايتان مےکنم تا ھیچ سنگے در راھتان نباشدو تا ابدشاد باشيد . . .يلداي زيباتون مبارك
مامان فرزانه
پاسخ
یلدای شما هم مبارک
مامان لي لي
30 آذر 92 6:06
چه مدل موييييييييواي فداي اون ژست آت رو گردن بابا جونيت
مامان فرزانه
پاسخ
بیچاره بابا
مامان لي لي
30 آذر 92 6:07
تولد سارا جون هم مبارك خوش گذشت خاله جوني.....؟؟؟دمپايي آت هم مبارك عزيزم
مامان فرزانه
پاسخ
ایتون خالی خیلی خوش گذشتممنون خاله جون
مامان یسنا
30 آذر 92 11:44
بیاری اهورا...آیین چند هزار ساله چله, شب غلبه گرما بر سرما , شب تولد میترا فرشته ی نگهبان خورشید و پیروزی نور بر تاریکی....ایرانیان ای وارثان کوروش چله تان خجسته باد
مامان فرزانه
پاسخ
برشما هم خجسته باد
مامان الینا
30 آذر 92 15:13
الهی بگردم فدای اون پاهای کوچولو تو اون دمپایی های قشنگ بشم من فدای اون ژست های نازت عزیزم خدا از چشم بد حفظت کنه گل من می دونی مامانی من تو بخش پرسش و پاسخ بدجوری به پر و پای بعضی از مامانا پیچیدم فکر کنم برای همین یکیشون اومده این نظرو گذاشته
مامان فرزانه
پاسخ
بابا ولشون کن چیکارشون داری که میپیچی به پروپایشونخدانکنه خاله جون خدا شمارو هم از چشم بد حفظ کنه
مامان فاطمه
30 آذر 92 16:22
عزیز دل خاله...حسابی بهت خوش گذشته ها!!!وای چه دمپایی های خوشگلی...این مدل موهاتو برم من... وای مامانی ما رو بردی به دوران کودکی... واقعا که یادش به خیر چقدر ما عاشق اینجور اسباب بازی ها بودیم... البته من هنوز نگهشون داشتم عجب ژستی گرفتی ها خاله!!اونجا خوش میگذره؟؟؟
مامان فرزانه
پاسخ
خوش به حالت من چندتا از اسباب بازیهایم که مونده بود با دستان پرتوان دخملی خراب شدن
الناز مامان طاها
1 دی 92 0:01
اين عكس اخري منو كشتهتولد خوش گذشت عزيز دل خالهانشالله بازم تولد و عروسي واستون پيش بياد كه اين مامان فرزانه وبتو اپ كنه
مامان فرزانه
پاسخ
میبینی الناز جون رفته روی پدری و عکس گرفته
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 دی 92 4:07
الهی خاله قربون اون مدل موهات بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشهعروس بشی عزیز دلم یه عروس خوشگل و خانوم منو هم دعوت کنی هااااااااا حتما میام
مامان فرزانه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.مگه میشه شمارو دعوت نکرد
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 دی 92 4:08
دمپایی هات مبارکه خاله جون به قول قدیمی هاا دشمن زیر پاهات
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی خاله جون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 دی 92 4:12
معلومه حسابی تو تولود به بچه ها خوش گذشته و جمعشون جمع بوده واااااااااااااااااااااای منم کیک میخواااااامچقدرم بزرگه نوش جونتون الهی خاله فدای اون لباس مجلسی نازت فدای ژست گرفتنت عـــــــــــــزیز دلمــ تا میتونی شاد باش و بچگی کن که خیلی زود میگذره این دوران طلایی مامان فرزانه رو اذیت نکنی هااااا از طرف من بهش بگو ما چاکرشیم حتما الان خوابه من خسته و کوفته ول نمیکنم که شبتون به خیر
مامان فرزانه
پاسخ
آخه دختر تو خواب نداریییییییییییییی....جاتون خالی خیلی خوب بود.الهی بمیرم حتما هوست شدماهم چاکر ومخلص دوستی جونیمون هستیم
مامان لي لي
1 دی 92 5:29
از صداي گذر آب چنان میفهمی........تندتر از آب روان.......عمر گران ميگذرد... زندگي را نفسی ارزش غم خوردن نيست‎‎ ... از خدا خواسته ام در شب یلدا و از آن روز به بعد ؛
آنقدر شاد شوی ؛ که ندانی غم چيست‎ ‎...
مامان پرهام
1 دی 92 9:51
اخی واقها بچه ها با چیزای خیلی کوچیک یه عالمه خوشحال میشن یلدات مبارک
مامان فرزانه
پاسخ
یلدای شماهم مبارک
الهام مامان محیا
1 دی 92 10:51
همیشه به خوشی عزیزم
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین شما
الهام مامان محیا
1 دی 92 10:52
دمپایی هاتم به شادی بپوشی خاله
مامان فرزانه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان آیهان
1 دی 92 13:32
عکسات خیلی نازن محیا جان تولد سارا جون هم مبارک
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی مامان آیهان جونی از حضور گرمتون
میم مثه محیا
1 دی 92 14:57
بادا بادا مبارک بادا چهارتاییش مبارک بادا 1-یلدا 2-تولد ساراخانوم 3-دمپایی محیاگلی 4-سرویس چایخوری خاطره انگیز
مامان فرزانه
پاسخ
ممنونم فاطمه جون .سرویس چایی رو بگو که تمام خاطراتمون تداعی میشه
میم مثه محیا
1 دی 92 14:59
عجب ژستی هم گرفته،دخترکِ بابایی
مامان فرزانه
پاسخ
مااینیم دیگههههههههههههه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 دی 92 16:31
محیا جون منم کوچیک بودم از این ظرفها اسباب بازی داشتم خیلی دوسشون داشتم یه مدل دیگه هم بود که قابلمه و پیکنیک و ... بود از اونها هم داشتم از اونها برای ایلیا خریدم کلی باهاشون خاله بازی میکردیم یادش به خیر من همیشه مامان بودم
مامان فرزانه
پاسخ
آره واقعا چ اسباب بازیهایی داشتیم ولی با همونا کلی خوش بودیم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 دی 92 16:32
اخه از دست این شیطون بلا نشسته رو گردن بابای بیچاره و ژست هم میگیره
مامان فرزانه
پاسخ
همینو بگو به خداجالب اینه که آقای پدر اصلا متوجه نبود دارم عکس میگیرم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 دی 92 16:33
فرزانه جون بگرد برای من یه جاری خوب پیدا کن چــــــــــــــشم اخه عزیزم برای چی زنش بدیم بچه ام دیگه عمو شو نبینه
مامان فرزانه
پاسخ
یه زن گیر بیار مثه خودتزن خوبم پیدا میشه من کسی رو سراغ ندارم
صدیقه
2 دی 92 1:00
محیاجونم خیلی نازی گلم دوست دارم جوجوی نازنازیییییییییییی......بوووووووووووووس
مامان فرزانه
پاسخ
قربون دختر عمه ی نازنینم برم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 دی 92 3:08
خوابی یا بیدار
مامان فرزانه
پاسخ
خواب بودم حالا بیدار شدم
مامان نیکا
2 دی 92 14:07
یلدات مبارک خاله جون چه پیراهن خوشگلی تنت کردی
مامان فرزانه
پاسخ
یلدای شماهم مبارکچشمای نازتون خوشگل میبینه
مهشید مامان مهتا
2 دی 92 20:09
سلام به محیا جونم و مامان گلش یلداتون مبارک روزی30آذر از اتفاق اومدم وبلاگت تبریک یلدا بگم که شارژ تموم شد تا الانم دیگه وقت نکردم بیام ببخشید اگه دیر شد
مامان فرزانه
پاسخ
خواهش میکنم دوستی جونییلدای شماهم مبارک
مامان ملینا
3 دی 92 19:14
عزیزم یلداتون مبارک.همیشه به جشن و شادی برین.محیا جونم جات راحته عزیزم یلدای شما هم مبارک .بععععععععععععععععله اون چ راحتی
مهسا مامان نورا
4 دی 92 12:09
سلام دوست خوبم به به دخملی رو باش چه ناز شده موهاش واسه تولد سارا خانوم چه صندل خوشملی مبارکه یلداتون هم مبارک عزیزم.
مامان فرزانه
پاسخ
سلام دوستی جونییلدای شما هم مبارک
مامان لي لي
4 دی 92 16:23
گاهي در شتاب زندگي گوشه اي بايست و بگو خدايا ميدانم كه هستي...!
مامان لي لي
4 دی 92 16:23
سلام خواهري خوبين محيا جوني خوبه ببوسينش
مامان فرزانه
پاسخ
ممنون عزیزمچ ععععععععععععععععععععععععجب
مامان لي لي
4 دی 92 20:02
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
مامان فرزانه
پاسخ
گل گفتی هااااااااااااااااااااا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 دی 92 0:02
مامان فرزانه
پاسخ
اینم واسه ی تو چون عاشق اینی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 دی 92 5:16
دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه، یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق دوست به دوسته!
مامان حلما
5 دی 92 18:06
ایشاالله همیشه به خوشی و شادی منم بچه که بودم از این اسباب بازی داشتم و کلی باهاش خاطره دارم من که واقعا چای خشک میریختم تو قوری و با آب سرد چای دم می کردم بیچاره بچه های همسایه که مهمونای همیشگیم بودن و با قند و چای ازشون پذیرایی می کردم .واقعا بعضی چیزا چه خاطرات ماندگاری رو برامون میسازه شاید ارزش آن چنانی نداشته باشن ولی خاطراتشون کلی قیمتین. این بوسا هم واسه دخملی نازما که این قدر به فکر مدل مو و کفش و کلا بگم دنبال تریپه در آخر هم بگم تریپت منو کشته دخمل طلای ناز.واقعا خوش سلیقه ای.
مامان فرزانه
پاسخ
خیلی باحال بود دوستی جونی پذیراییت از مهمون هایت اینم واسه ی شما دوستی جونی ویسناجونی
مامان لي لي
5 دی 92 20:05
سلام خواهري خوبين نيستين كم پيدايين نا پيدايين خوش باشين محيااااااااااا جوني منم ببوسين
مامان فرزانه
پاسخ
نه خواهر ما خوبیم میگم کمتر فرصت میکنم پست بزارم
مامان امیرحسین
6 دی 92 1:06
عزیزم همیشه به شادی دمپایهاتم مبارک عزیزم نیستی عزیزم دلمون براتون تنگ شده هر جا باشید خوش باشید
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم منم دلم واستون تنگیده
REZA
6 دی 92 15:26
سلام........محیا چه قدر توی این تولد خوشگل شده........راستی به وبلاگ منم بیا........REZAAKHANDEH.BLOGFA.COM........ یادت نره
مامان فرزانه
پاسخ
اومدم با سرعت جت
مامان باربد
7 دی 92 18:27
وای محیا جونی خاله حسابی دلش برات تنگ شده بودبما سر نمیزنی آخه چرا
مامان فرزانه
پاسخ
اومدم
مامان لي لي
8 دی 92 1:32
سلام خواهري شما عزيزي عشقييييييي
مامان فرزانه
پاسخ
سلام خواهرجون شما عشق تری
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
14 دی 92 12:57
عزیزم همیشه تو جشن و شادی باشید
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی مهری جون همینطور شما
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
14 دی 92 12:58
مثل همیشه دخملی ما چه تریپی زده چقدرم موهای نازشو خوشکل کرده
مامان فرزانه
پاسخ
چشمای خوشگلتون قشنگ میبینه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
14 دی 92 12:59
دمپایی خوشکل و نازت هم مبارک
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی خاله جون
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
14 دی 92 13:01
عزیزم پس من چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیخوای منم چایی دعوت کنی ؟؟؟؟؟
مامان فرزانه
پاسخ
شما تشریف بیاورید چایی چ قابل داره
میم مثه محیا
18 دی 92 15:27
تولدشششش مبارک
ارلا
21 فروردین 93 23:05
خصوصیتونو چک کنید لطفا