محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

باغ پرندگان

1392/5/9 4:51
نویسنده : مامان فرزانه
354 بازدید
اشتراک گذاری

محیاجونی الان شما در خواب ناز هستیمن وپدری سحریمونو خوردیمپدری هم خوابیدهدیشب برای افطار رفتیم باغ

پرندگان قمصر.خیلی خوش گذشت.ولی شما نیومدی پرنده ها روببینی آخه

میترسیدی.آخه نازگلم پرنده هم ترس دارهمن خیلی نگرانتم چند

وقتیه ترس های بی مورد داری نمیدونم چرا؟

راستی سوار قایق هم شدیمجای همه ی دوستات خالی خیلی خوش

گذشت.البته خیلی عکس گرفتیم دراولین فرصت عکس ها رومیزازم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان الینا
9 مرداد 92 9:35
سلام عزیزم انشاالله همیشه به گردش باشید عزیزم من پزشک نیستم دکتری مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دارم البته به خاطر رشته ای که خوندم با مسائل پزشکی تا حدی اشنایی دارم ولی ماشاالله شما خودت کلی اطلاعات داری من هر وقت می یام وبلاگت از نوشته هات لذت می برم و سعی می کنم در مسائلی که شبیه مال شماست از تجربیاتت استفاده کنم
ممنون عزیزم نظر لطفتونه


الناکاشونی
9 مرداد 92 12:40
رضا کوچولو
9 مرداد 92 14:25
شما برنده بهترین و زیباترین دختر دنیا شدید. شما می توانید برای گرفتن جایزه با در دست داشتن اصل مدارک و یک قطعه عکس نوزاد به بنگاه شوهر یابی مراجعه و تا دیر نشده اسم دخترتان را در ردیف منتظران شوهر بنویسید. در صورت عدم مراجعه نوبت شما به دیگری داده می شود و از آن روزی می ترسم که هزینه بسیاری صرف یافتن یک شوهر برای دختران شود! پس بشتابید تا دیر نشده است.
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
10 مرداد 92 10:38
محیا جون خوش به حالت که رفته بودی باغ پرندگان ولی خوشکلم پرنده ها که ترس ندارن یادت باشه دفعه بعد که رفتی حسابی خوش بگذرونی و ترس بندازی دور
میم مثه محیا
11 مرداد 92 15:59
احساس میکنم از غار کهف برگشتم آخه اینهمه پست آپیدی و من بیخبر بودم(آیکون خجالت بسیار) محیای خاله وقتشه با پرنده ها دوست بشی و ببینی آزاری ندارن