محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

نقاشی گل بانو

1392/6/4 2:20
نویسنده : مامان فرزانه
346 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرای نقاشی گل بانو:

دیشب داشتم پست جدید میزاشتم.تمام مطالب رو هم نوشته بودم و میخواستم ثبت

کنم که گل بانو گفت مامان آب میخوام من تا رفتم براش آب بیارم  نی نی وبلاگو بست .

وخودشم گفت مامان پنجره رو بستم .

منم ناراحت شدم و دعواش کردم اونم رفت تو اتاقشو و گریه کردبعد اومد

گفت مامان اشبتاه کردم ببخشید منم عذرشو پذیرفتم

بعد دیدم داره نقاشی میکشه نقاشی اش جالب بود 

یکی صورت خوشحال و یکی ناراحت

مامان:مامانی این چرا ناراحته؟

محیا:آخه مامانش دعواش کرده

 

صورتک خوشحال:

 

صورتک ناراحت:

گل بانو واقعا شما با نقاش ات درس بزرگی به من دادی ولی قبول کن که کارت خیلی

اشتباه بود آخه من نیم ساعت رو پست جدید کار کرده بودم و شما اومدی و اونو بستی

بااین حال من از شما عذرخواهی میکنم


 

 

 

 

این هم تقدیم به دخترم که بابودنش نفس میکشم 

 


 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان الینا
4 شهریور 92 11:35
دیدی عزیزم بچه ها چقدر خوب از راه بازی و نقاشی نظراتتشون رو نشون می دن ما با موجودات باهوش و زیبایی سرو کار داریم
مهسا مامان نورا
4 شهریور 92 15:23
عزیزمی باهوشکم خیلی زیبا و با احساس کشیدی بوووووووووووس
نازنین
5 شهریور 92 13:23
الهی...چه نقاشی های قشنگی.
آفریییییییین به تو محیای عزیزم...


ممنون از تو نازنین جون که به محیا لطف داری
نازنین
5 شهریور 92 13:26
مامان محیا جون سه تا نظراتتون هم به ما رسیده و من جواب هرسه تاشونم دادم. ولی نمیدونم چرا تو وبلاگ نمایش داده نمیشه. من سه تاشونم تایید کردم ولی نمیدونم چرا هیچکدمشون نیستن تو وبلاگ. ولی به هرحال مرسی از شما و مرسی از لطفی که به ما دارید. از طرف ما محیا رو ببوسین.
مهشید مامان مهتا
5 شهریور 92 19:11
محیا جون نگران نباش من خودم میام مامانیت را دعواش میکنم که عزیز خاله را دعواش کرده آخه دلت میااااااااااااد
خاله مهری
6 شهریور 92 9:44
ای وای از دست این وروجکها
خاله مهری
6 شهریور 92 9:46
عزیزم نباید بی اجازه دست به وسایل مامانی بزنی ولی آفرین بتو دختر خوب که فهمیدی کار اشتباهی کردی و معذرت خواهی کردی
خاله مهری
6 شهریور 92 9:50
آفرین به محیا جون چه نقاشی های خوشکلی کشیدی انشاله که از این ببعد همه نقاشی هات هم مثل خودت همیشه شاد باشن و نقاشی ناراحت نداشته باشی