محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

صحبت بادوستان

1392/6/31 23:51
نویسنده : مامان فرزانه
298 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز روز شنبه روز خوبی برام بود آخه دوتا از بهترین دوستان دوران دبیرستانم

 

 

اومدند خونمون .بعداز سالها همدیگر رو دیدن یه حس خاصی داشت .وای چه لذتی

 

 

داشت وقتی داشتیم خاطرات اون دوران رو مرور میکردیم .شیطنت هایی که میکردیم

 

 

و به یاد اون روزها با صدای بلند میخندیدیم واز همین دوساعتی که کنار هم بودیم لذت

 

 

بردیم. من و فاطمه و عطیه و زهراجون خیلی با هم صمیمی بودیم ولی در دوران

 

 

دانشجویی از هم جدا شدیم و هرکی پی سرنوشت خود رفت البته در دوران

 

 

دانشجویی هم دوستان خوبی داشتم که هنوز با بهاره جون در ارتباطم ولی نمیدونم

 

 

چرا اون دوران خیلی برام خوب بود .عطیه جون میگفت یکی از دبیرامون به نام خانم

 

 

پورسینا فوت شده وای باورم نمیشد اصلا یه لحظه جاخوردم .یعنی مارو بخشیده

 

 

به قول عطیه عذاب وجدان گرفتیم آخه سرکلاسش خیلی شیطونی میکردیم

 

 

خانم پورسینا دبیر زبان فارسی بود خیلی مهربون بود ماهم از مهربونیش سو استفاده

 

 

میکردیم .انشاالله مارو ببخشه

 

 

خلاصه روز شنبه از پیش هم بودنمون نهایت استفاده رو کردیم ولذت بردیم و دوستانم

 

 

زحمت کشیدند وبرام کادو آوردند که گذاشتم جلوی چشمم تا هروقت ببینمشون


خاطرات خوش باهم بودن برام تداعی بشه

 

 

تقدیم به فاطمه جون و عطیه جون

 



 


 

 

 



 


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان یسنا
1 مهر 92 7:51
من دوران دانشجویی خوبی داشتم و الان هم با چند تا از دوستام با وجود دوری راه رفت و آمد دارم.دوستای خوب رو نباید ازدست داد.این دسته گلم تقدیم شما و فاطمه جون و عطیه جونو این بوووووووس واسه محیا جونی ناز


ممنون عزیزم
فاطمه
1 مهر 92 7:54
سلام فرزانه جون عذر زحمات. به منم خیلی خوش گذشت. امیدوارم باز هم تکرار بشه و این دور هم بودنها ادامه پیدا کنه. محیا جون رو ببوس
مامان الینا
1 مهر 92 11:12
چه کاری خوبی کردی!منم با یکی از دوستای دوران دبیرستانم با هم خانوادگی در ارتباطیم و واقعا از مصاحبت هم لذت می بریم راستی عزیزم پریشب رفتیم خدمت اقا تا گنبد طلایی رو دیدم گفتم امام رضا مامان فرزانه سلام رسوند
مهسا مامان نورا
1 مهر 92 14:26
بهترین لحظه ها همینِ که بعد از چند سال دوستای قدیمی رو ببینی و یاد گذشته ها کنی و خاطره ها رو یاد اوری امیدوارم همیشه دلت شاد و سرشار ارزوها و خاطرههای شیرین باشه دوستم
الناز مامان طاها
1 مهر 92 18:36
چقدر خوب که ساعاتی رو با هم بودین و مرور خاطرات کردین


بله خیلی خوش گذشت جایتون خالی
الهام مامان محیا
2 مهر 92 9:03
خییییییییییییلی عااااااااالی
منم یه همچین دور هم جمع شدنی نیاز دارم..
وای وای وای پس شیطون هم بودییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!


اره خیلی خوب بود
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
2 مهر 92 17:19
وای چه روز خوبی داشتید خوش بحالتون
مامان مهدیار
2 مهر 92 17:20
البته منم هم با دوستای دبیرستانم و هم دانشگاهم در ارتباطم خدا رو شکر
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
2 مهر 92 17:20
تقدیم به محیا جون
مامان الینا
3 مهر 92 11:11
سلام عزیزم خواستم یاداوری کنم عمارت سراب تموم نشده ها!!!هالیده یه بازی جدید شروع کرده در حد لالیگا!!!


نه بابا دیشب که همه چیز به خیروخوشی تموم شد ما خیال میکنیم که تموم شد خدا کنه
مامان حلما
3 مهر 92 13:19
سلام خوش به حالت مامانی منم دلم واسه دوستان دوران دبیرستان و شیطنتامون خیلی تنگ شده.


واقعا آدمها بعضی وقتها باید به گذشته سیر کنند اون روز خیلی به من خوش گذشت
مهسا مامان نورا
3 مهر 92 15:35
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
الهام مامان محیا
3 مهر 92 19:11
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامانی
4 مهر 92 10:38
سلام من اون بازی فرانسوی رو رفتم اما هیچ اتفاقی نیفتاد؟!!!!!!قبلش به 10نفر هم فرستادم


جالب اینه که منم برای ده نفر فرستادم اما هیچ اتفاقی نیفتاد
مامان ملینا
4 مهر 92 20:23
واقعاً که چقدر صفا داره با دوستای قدیمی دیدار کردن. همیشه بهت خوش بگذره عزیزم
میم مثه محیا
4 مهر 92 23:06
سلاااااااااااااااااااام خوبی؟ خوشی؟ محیای خاله خوبه؟دلم واستون یه ریزه شده بود خیلی خوبه اگه این دور هم نشستنو هرچند وقت یه بار تکرار کنید.واسه روحیتون خیلی خوبه منم دوستای دوران مدرسه م بیشتر و خاطرات اون دورانم شیرینتر از دوران دانشجوییه خدا خانم پورسینارو رحمت کنه.عذاب وجدان نگیر،معلما ب شیطنتا عادت دارن
الناز مامان طاها
5 مهر 92 9:59
سلام فرزانه جون،شما واسه پست جديد من(تولد رايان)نظر گذاشتي؟يه نظر از طرف شما اومده نميشه تاييدش كردنميدونم چرا
الناز مامان طاها
5 مهر 92 10:35
تونستم تاییدش کنمممنونم از حضورت عزیزم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 مهر 92 9:39
عزیزم ما مهدیار داریم ولی وبلاگ نداره