محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

مروری به گذشته ی مامان

1392/7/7 21:05
نویسنده : مامان فرزانه
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه ی زندگیم .عزیز مامان در این پست تصمیم گرفتم که باهم سفری کنیم به 

 

 گذشته ی من .یادمه وقتی کوچیک بودم عروسی خاله فاطی بود مامانی به عکاس 


گفت از دخملی من هم عکس بگیر و عکاس که دختر خاله ی مامانی بود ازم عکس


گرفت و وقتی این عکس ظاهر شد بابایی عکس منو قاب کرد من از همون موقع

 

 عاشق این عکس بودم وحالا هم اون رو قاب کردم وگذاشتم توی اتاق خواب البته


عکس پدری رو هم گذاشتم

 

 

مامان محیا وقتی کوچک بود

 

 

البته با عرض شرمندگی از بی کیفیت بودن عکس هاخجالت

بابای محیا وقتی کوچک بود

محیاجونی وقتی کوچک بود

حالا بریم دوران تحصیلم من شاگرد خوبی بودم و درسهایم رو خوب میخوندم نمیگم


شاگرد ممتازی بودم یا شاگرد اول کلاس .ولی نمره هام خوب بود و من تمام لوح

 

 تقدیرهای دبستانم رو نگه داشتم البته از دوران کودکی چندتا عروسک هم به جامونده

بود که متاسفانه با دستان پر از مهر شما دست و پاهایشان کنده شد

 

چندتایی هم کیف باقی مونده که شده کیف شما تنها چیزی که از دست شما امان

 

مانده اولین لباس بافتنی منه که مامانی زحمتشو کشیده وبرام بافته والان هم

 

اندازه ی شماست

 

لباس مامان محیا جونی که قراره امسال محیاجونی بپوشهچشمک

 

واین ها هم لوح های تقدیرمه که به ترتیب کلاس اول تا کلاس پنجمه

میوه ی زندگی ام من وپدرت دلمان موفقیت و سربلندی ات را آرزو میکند دلمان

 

 خوشبختی و کامروایی تورا در زندگی آرزو میکند .دلمان رسیدن تو به بالاترین

 

پله های ترقی را آرزو میکند .دلمان میخواهد به آنچه که ما به آن نرسیدیم تو

 

برسی .هرآنچه که ما به آن دست نیاوردیم تو  به دست بیاوری .

 

من نمیتوانم را در چشمان پدرت ندیده ام .من نخریدن هرآنچه که تو در خواست

 

میکنی از زبان پدرت نشنیده ام.من خستگی را در وجود پدرت ندیده ام.

 

نازنینم دلم میخواهد از این فرصت ها و لحظه هایی که پدرومادرت با عشق برای

 

تو جان نثاری میکنند استفاده کنی

 

تو بزرگترین سرمایه ی زندگیمانی پس آرزوهای مارا محقق ساز

 

 

 

 


 


 

 

 





 

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

بهار
6 مهر 92 22:07
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ برای محیا جون . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مهسا مامان نورا
6 مهر 92 23:43
وای چه خوب یاد ایام گذشته به خیر امروز یکی دیگ ه از دوستان هم مروری بر گذشتهداشت که من و یاد بچگیم انداخت الان این عکس شما من رو یاد عروسی داییم انداخت 5 سالم بود اون زمانها اجازه فیلمبرداری درست نمیدادن در مجالس من هم به فیلم بردار مثل شما میگفتم از من بگیر هر موقع فیلم رو میزارن حسابی به من و میخندنسالم باشی


میبینی چ دوران شیرینی داشتیم
میم مثه محیا
7 مهر 92 1:08
واای نازی

خیلی جالبه ک محیا میتونه لباس مامانشو ب تنش کنه

واقعا حس قشنگیه.حتما حتما عکسشو با لباست بذار

محیا بیشتر ب مامانی شبیهه؟

واسه محیاگلی

واسه فرزانه گلی




باشه خاله جون حتما عکسشو میزارم


ممنون ازت فاطمه جون محیاجونی رو ببوس
الناز مامان طاها
7 مهر 92 1:15
فلش بک جالبی بود
خدا شما رو برای محیا جون حفظ کنه و طول عمر بلند و با عزت بهتون بده که شاهد موفقیت و خوشبختیش باشین


ممنون ازتون الناز جون امیدوارم که خدا شمارو هم واسه ی طاهای نازنین حفظ کنه
نازنین
7 مهر 92 13:21
فوق العاده بون...



ممنون ازت نازنین جون
مامان حلما
7 مهر 92 20:26
سلام مامانی محیا جون
کار خیلی جالبی کردی از عکسای بچگیتون مشخصه محیا گلی بیشتر به شما رفته تا باباش.
محیا جون از لوح های مامانت معلومه دانش آموز باهوش و زرنگی بوده.امیدوارم تو هم مثل مامانیت همیشه موفق باشی.


عزیزم ممنون از نظرت .باز هم ممنون از حضور گرمت
مامان یسنا
8 مهر 92 12:04
یادش بخیر


گل گفتی یادش بخیر
مامان الینا
8 مهر 92 18:20
مامانی وبلاگ محیا جونیه یا مامان محیا جونی؟؟؟؟
ما که لذت بردیم انشاالله یه روز محیا جونی برای نی نی اش عکس های خودشو اپلود کنه


ممنونم از این همه لطف مکرر شما
مهشید مامان مهتا
8 مهر 92 18:22
به قول مامان یسنا یادش به خیر منم یه آلبوم دارم با کلی لوح تقدیر کارت آفرین ،صد آفرین و........

این دفعه ازشون عکس بگیر تا ماهم ذوق کنیم
مامان ماهان
8 مهر 92 22:02
مامان جون خدا دختر نازت رو حفظ كنه خيلي خوشگلهادم با ديدن لوح تقدير ها ياد بچگي هاش ميفته منم دارم ازشون ولي مامانم بهم نميده اونهارو تو البومش گذاشته
لباستون خيلي برام جالب بود كلي ذوق كردم


این دفعه از لوح هاتون عکس بگیر تا ما هم بادیدنش ذوق کنیم
مامان ماهان
8 مهر 92 22:04
راستي بچگيتون چقدر ناز بوديد
ادم دلش براتون ضعف ميره يه دختر معصوم وزيبا
پيشمون بيا


ممنونم از این همه تعریف
مامان ماهان
9 مهر 92 12:08
لينكتون كردم مامي ناز
میم مثه محیا
10 مهر 92 20:21
سلام فرزانه جون
خوبی؟
محیاگلی خاله خوبه؟
انتظار داشتم آپیده باشی ولی ظاهرا تو هم اینروزا مشغولی


الان می آپم با ذکر دلیل دیر اومدن
الهام مامان محیا
12 مهر 92 11:18
آفرین صد آفرین مامان خوب و نازنین
فرشته ی روی زمین

چه قدر خوب
درست شکل الان محیا گلی بودی مامانی



ممنونم خاله دلم واسه اون روزا یه ریزه شده
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 10:04
چقد محیا شبیه مامان جونش هست
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 10:06
چه مامان با سلیقه ای که لباسا و کیف هاشو نگه داشته آفرین به مامان باسلیقه انشاله که محیا جون هم مثل مامان گلش با سلیقه و زرنگ باشه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 10:07
عزیزم امیدوارم محیا پله های ترقی رو یکی یکی با موفقیت های بالا طی کنه و پدر و مادر زحمت کشش رو به آرزوهاشون برسونه


مرسی مهری جون از لطفت
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 10:09
تقدیم به فرزانه جون دوست و خواهر گلم
مامان الینا
28 مهر 92 8:19
بابا مامانی ترکوندی با این لوح های تقدیر !!!انشاالله محیا جونی هم مثل شما باعث سربلندی خانواده اش میشه


به به مامان الینا بالاخره اومدن
مامان ملینا
2 آبان 92 20:45
آخی یاد این لوح تقدیرا بخیر مامانی منو بردی اون دوران.عکس بچگیت هم خیلی قشنگه


آره واقعا خیلی دوران خوبی بود