محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

آموزش زبان

1392/8/10 2:50
نویسنده : مامان فرزانه
495 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان پریروز آقای پدر به شما قول داد که چون دختر خوبی بودی برات کتاب 

 

برجسته بخره عصر که آقای پدر رفت شرکت شما میگفتی کی بابا میاد؟حالا مگه صبر 

 

 

میکردی تا شب بشه وپدری برات کتاب بیاره والبته من دوبار در تماسی که با پدری

 

داشتم یادآوری کردم که خواهشا فراموشتون نشهوگرنه باید شب توی

 

خیابون بگردیم دنبال کتاب برجستهولی پدری به فکر شما بود وعلاوه بر کتاب

 

برجسته ،آموزش الفبا واعداد انگلیسی آهنربایی ودفتر نقاشی   خرید.البته پارسال

 

فلش کارت زبان انگلیسی واست خریدیم وکم کم بعضی از لغات انگلیسی رو یاد 

 

گرفتی .اعداد رو از یک تا ده بلدی هم با فارسی وهم با انگلیسی.انگلیسی 60 تا

 

لغت رو میدونی .

 

انگلیسی کلماتی رو که میدونی :گربه،سگ،کتاب،کیف،ماهی،زنبور،مرغ،اردک،گاو،

 

عروسک،تخت خواب،چتر،دوچرخه،خورشید،ماه،ستاره،درخت،چای،آب،تلویزیون،

 

روغن،خودکار،مداد،دست،پا،گوش،چشم،بابا،مامان،بچه،پسر،اتوبوس،ماشین،خرگوش،

 

خرس،آناناس،موز،خیار،انگور،گیلاس،هندوانه،سیب،پرتقال،میمون ،الاغ،آب،سلام،

 

خداحافظ،صبح به خیر،حال شما چطوره،ممنون،کفش،وبا اعداد که در حدود70تا کلمه

 

میشه. عزیزم من وپدری به تو افتخار میکنیم و تمام تلاشمون رو میکنیم تا تو سربلند

 

بشی وفرد موفقی باشی.

این هم فلش کارت هاست که خیلی هاشو یادت ندادم


کتاب برجسته که اسمش جادوگر نادانه


آموزش اعداد و الفبای انگلیسی که کلمات واعدادش به صورت آهنربایه

 

برای سنین سه سال به بالا مناسبه

 

خونه ی مامانی


دفتر نقاشی انگری برد


عزیز دلم ،امیدوارم که ما شاهد پیشرفت روز افزون تو باشیم واز خدای منان میخواهم

 

که بتوانیم وظیفه ی خودمان را به نحو احسنت انجام بدهیم وپدر ومادر خوبی برای تو

 

باشیم

 


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

مهسا
10 آبان 92 11:15
موفق باشی عزیزم در تمام مراحل زندگی


ممنون عزیزم
مامان لي لي
10 آبان 92 15:51
فرزانه جون پاشو يه اسپندواسه محيا جون دود كن كه ٦٠تا لغت انگليسي بلده
ببوسش خيلي ذوق كردم
مطمئن باش روز به روز بيشتر پيشرفت ميكنه و هميشه مايه ي افتخارت ميشه


ممنونم عزیزم
مامان لي لي
10 آبان 92 15:53
اوا يك سال و دو ماهشه من فلش كارت زياد براش گرفتم اما أصلا بند نميشه يه جا
ببخشيد فرزانه جون شما از كي با محيا كار كردي؟


من از دوسالگی به بعد بود که با محیا کار کردم واست کامنت میزارم
مامان لي لي
10 آبان 92 17:59
اول از همه مرسي نازنينم بابت راهنماييت محيا جوني نازم و ببوس دوم بياااااا خصوصي🌺🌺🌺🌺
مامان لي لي
10 آبان 92 18:03
خصوصي🌸🌸🌸
میم مثه محیا
10 آبان 92 22:38
آآآآآآآآآآآآفرین ب محیاسادات خانوم ک اینقدر زرنگ و باهوشه
راستش فرزانه جون تا برسم ب عکس کتاب،کلی فکر کردم ک کتاب "برجسته"چیه؟!
دست بابایی درد نکنه


بابا همون تصاویر سه بعدی ه ما بهش میگیم برجسته
مامان امیرحسین
11 آبان 92 0:09
وای چه خوب آفرین مامان مهربون که از الان باهاش کار میکنی که زود یاد بگیره
یعنی پسر منم از 2سالگی علاقه پیدا میکنه که یادش بدم


بعلللللللللللللله عزیزم فقط کافیه یه کمی وقت بزاری
مامان لي لي
11 آبان 92 2:23
‏#‏i love you‏*۱۴۴* از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره!


ممنون عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
11 آبان 92 2:52
افرین به محیا خانوم گل که انقدر زرنگ و باهوشه منم بهت افتخار میکن عزیزم افرین به مامان مهربونت که برات وقت می زاره عزیزم دستت درد نکنهخیلی کار خوبی میکنی مطمئن م در اینده جواب این زحماتتو میبینی و کلی کیف میکنی
برای محیا گلی
برایمامان مهربونش


مرسی عزیزم از این همه لطفتون
مامان ماهان
11 آبان 92 10:58
افرين ناز گلم كه انقدر باهوشي خاله فدااااااات شه


ممنون از حضورت
مهشید مامان مهتا
11 آبان 92 11:31
آفرین به محیا جون خاله که اینقدر باهوش و زرنگه


مرسی عزیزم
مامان ماهان
11 آبان 92 23:06



نازنین
12 آبان 92 0:00
خصوصی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 آبان 92 1:40
سلام عزیزم خوب میای تو وبم با جذبه پسرم حال میکنی هااااااا کجایی رفتی بخوابی یا هستی پای نت
مامان لي لي
12 آبان 92 2:07
مهم اينه كه مياي پيشمون
مهم نيست كه اول عكس و ميبينين يا مطلب و ..


میم مثه محیا
12 آبان 92 9:19

تقدیم ب محیای گلم


خاله مهری (ریحانه و حنانه)
12 آبان 92 9:32
آفرین به محیا جون که همیشه دختر خوبی هستی و همه جایزه ها رو میبری


خاله مهری (ریحانه و حنانه)
12 آبان 92 9:33
دست بابایی هم درد نکنه چقد برات وسایل خریده


خاله مهری (ریحانه و حنانه)
12 آبان 92 9:34
عزیزم مبارکت باشه امیدوارم به خوشی از وسایلات استفاده کنی


ممنونم خاله مهری جون
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
12 آبان 92 9:35
آفرین به محیا جون چقد لغت یاد گرفتی مامان باید برات اسپند دود کنه


مرسی خاله جون
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
12 آبان 92 9:37
انشاله که همیشه موفق باشی و هر روز بیشتر از دیروز پیشرفت کنی ( دینگ دینگ ) و مامانی و بابایی رو به آرزو هاشون برسونی


امیدوارم هم که شما هم به آرزوهایتون برسید
مامان امیرحسین
12 آبان 92 23:54
خصوصی
مامان لي لي
12 آبان 92 23:56
دوستها،.. مثل مداد رنگي به زندگي رنگ ميبخشن...
ممكنه من رنگ مورد علاقه آت نباشم اما اميدوارم يه جايي براي تكميل نقاشيت به دردت بخورم😘


چ جملات زیبایی به آدم روحیه میده مرسی عزیزم
مامان امیرحسین
13 آبان 92 0:49
خیلی حس قشنگیه وقتی یه دوست فاب داشته باشی
که همیشه حواسش بهت باشه ،
به یادت باشه ، نگرانت بشه و دوست داشته باشه …
مرســـی که هستی دوستِ من …


چ جملات زیبایی عزیزم واقعا به آدم انرژی میده
مامان باربد
13 آبان 92 1:05
سلام محیا جونی.آفرین خاله جون.امیدوارم باربدم مثل تو بتونم یادش بدم.منم باید کم کم شروع کنم.بما هم سربزن محیا جونی


با هوشی که باربدی داره حتما میتونید بهش یاد بدید ممنون از حضورتون
مامان لي لي
13 آبان 92 1:53
مرسي عزيز دلم كه انقدر با محبتي اما واقعا خصوصي نوشتم از اون نوشته ها كه وقتي خيلي كلافه اي به هيچ كس نميشه درد دل و گفت گيج و سردرگم و خسته و... شرمنده ماماني نظر نذاشتم كه رمز و ندم😭
مهسا مامان نورا
13 آبان 92 11:38
ما اپیم
مامان امیرحسین
13 آبان 92 13:43
رمزو خصوصی واستون گذاشتم ازمد؟
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
13 آبان 92 14:57
دلم برات تنگ شده عزیزم کجایی من و تو شدیم افتاب و مهتاب


بابا دیشب اومدم نبودی
مامان لي لي
13 آبان 92 16:16
راستش من حذفش نميكنم خيلي دوست دارم اوا بخونه و يه سري چيزا رو با عمق وجودش حس كنه اما قبول داري يه سري اتفاقا خيلي شخصي اند و حتي تو دنياي مجازي هم ادم دوست نداره كسي يخونه و...... مرسي كه انقدر با محبتي ، دختر مارو ببوس😘😘
الناز مامان طاها
13 آبان 92 23:44
مباركت باشه عزيز دلمافرين به ماماني و بابايي كه به فكر شما هستن و افرين به شما دخمل باهوش كه كلي چيز هاي مفيد ياد گرفتي. Ilove you


چ عجب خاله الناز جونممنون الناز جون از حضورتون.
مامان لي لي
14 آبان 92 1:26
دعای آخرذی الحجه برای دوری از بلا وحاجت روا شدن (سبحان الله يافارج الهمّ وياكاشف الغم فرّج همي ويسرّأمري وأرحم ضعفي وقلة حيلتي وأرزقنی من حيث لاأحتسب يارب العالمين) پیامبرص فرمود هركس مردم را از اين دعابا خبركند در گرفتاريش گشايش پيداشود.



ممنون عزیزم
مامان لي لي
14 آبان 92 2:58
عزيزمي

تورو خدا هروقت دلت شكست تو اين شبا از عمق دلت واسه اواي من دعا كن


تو هم مارو دعا کن


مامان ماهان
14 آبان 92 14:21
سلام عزيزم اومدم يه سري بهتون بكشم دلم برتون تنگ شده بود محيا جونموببوس
میم مثه محیا
14 آبان 92 15:38
س فرزانه جون
ب طور اتفاقی آخرین پست هردومون 10آبان بود و هردو با دعای مشابه پستمونو ب آخر رسوندیم
امروز من آپیدم،ببینم فرزانه گلی کی آپ میکنه


من نمیخواستم امشب آپ کنم ولی از رو کم کنی آپ میکنم
میم مثه محیا
14 آبان 92 22:34
ای وااااای هنوز ک خبری نیس

تا نرفتم لالا آپ کن

واسه فرزانه جون
واسه محیا گلی


واسم مهمون رسید نتونستم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 آبان 92 1:09
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام عزیزم من امدم ببخشید کمی سرم شلوغه مهمون داشتم و کلی کار
حالا هستی یا رفتی بیا خصوصی برات رمز گذاشتم


بابا هستم کجایییییییییییییی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 آبان 92 2:05
عشق منی عسیسم خیلی دوست دارم چون دوست داشتنی هستی


ممنون عزیزم ج انرژی مثبتی
مامان لي لي
15 آبان 92 6:13
تو گل باغ اميدى*
تو يه گلبرگ عزيزى*
در گلستان رفاقت*
تو عزيزترين عزيزى*


💋💋💋💋💋 واسه لپاي محيا جونم
🌹🌹🌹🌹🌹براي مامان مهربونش


مرسی گلم
نازنین
15 آبان 92 15:35
خصوصی
مامان یسنا
19 آبان 92 8:19
آفرین خیلی خوبه باهاش انگلیسی کار میکنی اگه یسنا اینجا بود از این جادوگره میترسید


مامان ملينا
25 آبان 92 17:35
عزيزم من چند روز پيش اومدم و هر چي نظر مي ذاشتم پيغام خطا ميداد . فكر كنم سيستم قات زده بود. به هر عزيزم مي خوام بگم خيلي باهوش و نازنيني و فرشته كوچولو شما خیلی لطف داریددر مورد خطاهم نمیدونم چی شده