محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

علی اصغر

1392/8/23 19:58
نویسنده : مامان فرزانه
381 بازدید
اشتراک گذاری

حضرت علی اصغر (ع)

در کویر غربت آئینه ها

در غروب غرق آه سینه ها

در هجوم تیر بغض صد سپاه

با دلی خون ، بی کس و پشت وپناه

خالی از اسباب رزم لشکری

در لباس ساده ی پیغمبری

خسته و لب تشنه با جوش و خروش

رو به میدان کرد پیر گلفروش

روی دستش غنچه ای بی تاب داشت

از عدویش انتظار آب داشت

غنچه لب بسته اش ، بی رنگ بود

با خزان بی حیا در جنگ بود

غنچه اش رو بر خموشی می گذاشت

تاب این که سر نگهدارد نداشت

رو به روی خیل گلچین ایستاد

دشمنش را اینچنین آواز داد

کربلای من غدیر دیگر است

روی دست من علی اصغر است

آمدم تا اینکه سیرابش کنم

جرعه ای آبش دهم خوابش کنم

کودکم از حال رفته بنگرید

از برایش جرعه ای آب آورید

بس زبان دور دهان گردانده است

خرمن هستی من سوزانده است

از ترک خورده لبش ، خون جاری است

زخم شرم از او به قلبم کاری است

ناگهان در خطبه ی آه ِ امام

در خروش اهل کوفه اهل شام

از کمان حرمله تیری پرید

گوش تا گوش علی اصغر درید

بر سپیدی گلویش تیر زد

وای من انگار با شمشیر زد

تا گلوی نازکش از هم گسیخت

خون او بر صورت خورشید ریخت

 

 

 

 

محیا در اینجا شش ماهه است مثل علی اصغر.

 

یا امام حسین فدای صبر واستقامتت برم که در مقابل دیدگانت ودر دستانت تیر به گلوی

 

جگر گوشه ات زدند .تیر در مقابل یه جرعه آب .تو از آن قوم پست طلب آب کردی نه

 

برای رفع تشنگی خودت بلکه برای لبهای تشنه ی علی اصغرت. ولی آنها به جای آب

 

تیر پرتاب کردند آن هم به گلوی کوچک علی اصغرت.قربان مظلومیتت برم گریه

 

تو مظهر استقامتی ،تو کوهی از صبر و پایداری هستی،تو اسوه ی ایمان وشرفی.

 

ما میگیم عاشقتیم ولی آیا راه تو را ادامه میدهیم؟؟؟

 

تو وسط جنگ به استقبال نماز اول وقت رفتی؟جان خود را در برابر اسلام فدا کردی؟

 

در برابر ظلم ظالمان صبوری کردی؟ولی آیا ما اینطوری هستیم؟پس با چه رویی بگیم

 

حسین جان عاشقتیم.

 



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان ماهان
23 آبان 92 12:51
خصوصي
مامان ماهان
23 آبان 92 12:55
اخيييييييييييي خاله فدات توپول موپول خيلي ناز شدي تو لباساعزيزمي حضرت رقيه پشت وپناهت باشه
مامان ماهان
23 آبان 92 12:56
عالي نوشتي حسابي گريه ام گرفت التماس دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
الناز مامان طاها
23 آبان 92 17:09
خيلي عالي بودانشالله محيا خوشگله در پناه امام حسين و شش ماهش هميشه شاد و سلامت باشه همچنین شما نازنینم
مامان فاطمه
24 آبان 92 12:09
قربونت برم من خالهعزاداریت قبول باشه محیاجونی.مامانی شرمنده چند روزی مسافرت بودم دیر بهتون سر زدم.اگه ممکنه رمز پست قبلی لطفا
مامان لي لي
24 آبان 92 16:07
عزيزم چقدر ناز شده صاحب اين شبا نگهدارش باشه😘😘 چقدر قشنگ نوشته بودي اشكم در اومد
مامان لي لي
24 آبان 92 16:09
چشم عزيزم حتما عكس ميزارم
مامان امیرحسین
25 آبان 92 11:12
ای جانم خیلی قشنگ نوشته بودی محیا جونم چه ناز شده و لباسا شم بهش میاد توپولی خاله بهتر شدی عزیزم؟ ممنون عزیزم از لطف بیکرانتشکر خدا بهترم
مامان ماهان
25 آبان 92 12:08
خصوصي داري
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
25 آبان 92 13:05
فدات بشم محیا جونم عزاداریت هم قبول باشه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
25 آبان 92 13:06
انشاله که همیشه در پناه امام حسین باشی و جزو عاشقان حسین وهمچنین شما
مهسا مامان نورا
25 آبان 92 15:33
عزیم علی اصغر امام حسین حافظت باشه گلمبسیار عالی خواهش میکنم دوستی جونی
مامان ملينا
25 آبان 92 17:37
علي اصغر هميشه پشت و پناه محيا جونم و همه بچه ها باشه. خيلي ناز شدي تو اين لباس خاله جون ممنون دوستی جونی
مامان نیکا
25 آبان 92 17:54
سلام چه دخمل نازی. ایشالا به حق 6ماهه امام حسین همیشه سالم باشه. مامانی باافتخار لینکتون کردم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید باعث خوشحالی منه .منم لینکتون کردم
میم مثه محیا
25 آبان 92 19:34
جانِ دلم محیایِ عسلم چ شیرین و نازه ممنون عزیزم
میم مثه محیا
25 آبان 92 19:35
خصوصی داری گلم
مامان ماهان
25 آبان 92 20:45
خصوصي داري عزيزم
مامان ماهان
26 آبان 92 0:34
خصوصي
مامان لي لي
26 آبان 92 2:10
رمز و خصوصي گذاشتم برات💐
مامان لي لي
26 آبان 92 2:45
بله بابامه جيگر فقط و فقط به خاطر تو گذاشتم و بس😘😘😘 مرسی عزیز دلم
مامان لي لي
26 آبان 92 2:46
خصوصي💙
مامان لي لي
26 آبان 92 2:57
بله گلم بابامه
مامان لي لي
26 آبان 92 4:00
کاش باران میدانست گنجشک لباسی برای عوض کردن ندارد.....
مامان یسنا
26 آبان 92 11:52
از اینکه به وبمون سر زدین خیلی خیلی ممنونم
مامان لي لي
26 آبان 92 13:51
اره رمز داره گلم رمزشم 6567
مامان لي لي
26 آبان 92 15:31
عزيزم اسم پست آوا جوني با كلاه سنتي
مامان الینا
26 آبان 92 16:24
ای جانم خدا حفظ کنه این دختر ناز رو
مامان لي لي
26 آبان 92 17:16
عزيز دلمي همچنين شما و.........😘😘😘😘😘
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 آبان 92 19:11
الهی قربون محیای نازنینم بشم که تو لباس سقایی چقدر ماه شده بود اخی 6 ماه بودش الهی قربنت شم عزیزمامیدوارم زیر سایه 6 ماه اقا امام حسین زنده باشی دوست جونی من بر گشتم دلم برات تنگ شده بود آخ جون برگشتی اومدم
الهام مامان محیا
29 آبان 92 17:36
ای جونم چه خوشمل شده با این لباسها میگم قیافه ی محیا هیچ تغییری نکرده ها همونجوری خوشمل مونده
مامان فرزانه
پاسخ
نظر لطفته دوستی جونی