محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

تولد مهرنگار جونی

1392/11/9 23:38
نویسنده : مامان فرزانه
932 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه شب تولد مهرنگار بود.البته یه تولد خودمونی که تشکیل شده بود از من و مامانی و

 

محیا وبهاره(زن داداش).ولی خیلی خوش گذشت تمام کیک رو هم خودمون خوردیمنیشخند

 

 

 

تا میری از این دخملی عکس بگیری ژست های عجیب غریبش شروع میشهمتفکر

 

 

 

 

 

 

این هم از کیکخوشمزه

 

 

 

هرروز که میریم خونه ی مامانی باید سر این دوتا وروجک رو گرم کنیم تا با هم

 

دعواشون نشهآخیا با جایزه خریدن که البته باید هردوتا جایزه یه جورو یه رنگ باشه.

 

یا با بازیهای مختلف.سه شنبه که رفتیم خونه ی مامانی اینجوری سرشون رو گرم

 

کردیم

 

 

البته اسمشون بالای برگه نوشته شد وحریمشون مشخص شد تا هرکسی از حد

 

خودش تجاوز نکنهکلافه

 

 

 

راستی ،موهای محیاجونی رو هم کوتاه کردیم چون موخوره گرفته بود

 

 

یکی دیگه از بازی های این دوتا

 

 

 

 

عمه جونی محیا ،واسه ی محیا نقاشی های خوشگل میکشه.محیا هم زده به کمدش

 

میگه میخوام یادگاری نگه دارممژه

 

 

 

ببینید تورو خدا بازی فکری رو دخملی باهاش چیکار میکنهتعجبمیگه مامان ماکارونی

 

درست کردممتفکر

 

 

 

این هم یه عصرونه ی خیلی خوشمزه واسه ی دخملیمون.البته میگه مرغ کنتابیقهقهه

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 بهمن 92 23:55
سلام دوست جووونی مبارک باشه تولود مهرنگار خانوم ان شالله همیشه تو جشن و شادی و پای کوبی الهی خاله فدات محیا جون قربونت شم چه ژست های خوشگلی گرفتی عزیزم خوب برامون ناز میکنی هااا موهاتم خیلی قشنگ شده بهت میاد مبارکت باشه عزیزم
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم چشماتون خوشگل میبینهموهاش رو هم زندایی اش شینیون کرده
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 بهمن 92 23:57
عزیزم چه با مزه با دوستت داری بازی میکنی فدای نقاشی کشیدنت میبینم که عصرونه های خوشمزه میخورید
مامان فرزانه
پاسخ
خدانکنه گلکمبعععععععععععععععععله دیگه میگن کمال همنشین در من اثر کرد از بس تو وبلاگت چیزای خوشمزه گذاشتی منم وسوسه شدم ازشکمیجات بزارم
الناز مامان طاها
10 بهمن 92 0:03
تولدش مبارك،خوبه مثل خواهرميمونن،دخملمون تحت هر شرايطي خوشگلهژستهاش كه ديگه حرف نداره
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم چشمای قشنگتون خوشگل میبینه
مامان ملینا
10 بهمن 92 17:27
ژستاتو قربون عزیزم.چقدر آدم کیف میکنه وقتی بچه ها اروم با هم بازی میکنن
مامان فرزانه
پاسخ
اگه همیشه آروم بازی میکردن که خیلی عالی بود
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 بهمن 92 1:12
اول از همه تولد مهرنگار جون مبارك باشه..... دوم كوتاهي موي محيا جونم مبارك باشه.... خواهري اون همه كيك رو تنهايي خوردين پس من چي..... اي جونم چه حريم نقاشي شون رو هم جدا كردن
مامان فرزانه
پاسخ
ممنون عزیزم .بفرمایید کاشکی پیشم بودی بابا اگه حریم ها مشخص نشه جنگ جهانی رخ میده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 بهمن 92 1:13
فرشته ای گفت از این دنیا چی میخای برات بیارم؟ گفتم اونیکه این پیامو میخونه رو برام بیار، گفت نه دیگه قرار نشد همه دنیا رو بخوای.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 بهمن 92 1:14
ژست هاي محيا جونم عاليييي...... عصرونه كه ديگه به به.... انشالله هميشه به جشن
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی گلم
مانی محیا
11 بهمن 92 11:22
تولدت مبارکه مهرنگار جونما هم هروقت میریم خونه مامان من از این حریم ها تا دلت بخواد داریمتیپ تیپ محیای خوش تیپتریپ عکساتم خوشگله عزیزم
مامان فرزانه
پاسخ
سیب سیب سیب داریم محیاهای خوش تیپ داریم
مامان فاطمه
11 بهمن 92 17:46
تولد مهرنگار خانوم مبارک ای قربون این دخملی با این ژستایی که میگیره
مامان فرزانه
پاسخ
اصلا این دختر خدای ژسته
مامان فاطمه
11 بهمن 92 17:46
واااای چه کیکی نوش جونتون ما اومدیم با دو پست جدید برو حالشو ببر
مامان فرزانه
پاسخ
اومدم با سرعت جت
مامان باربد(پرنس کوچولوی من)
12 بهمن 92 0:15
تولد مهرنگار جونی مبارکفدای این دختر خوشکل محیا جونی برم با اون ژستاشفرزانه جون هرچی هم که دعوا کنن بزرگ بشن میشن مثل دوتا خواهر واسه همبما هم سر بزن خانومی
مامان فرزانه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونآره واقعا این که عین حقیقته بزرگ که بشن خوب میشن باربدی رو هم ببوس
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 بهمن 92 18:52
کاری نداشتم فقط اومدم حاضری مو بزنم مامان ایلیا ... حاضر
مامان فرزانه
پاسخ
چون دیر اومدی کارت بکشی از حقوقت کم میشه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 بهمن 92 0:16
خواهر جوني پستم هست ازم پرسيدن چرا باز نميشه مجبور شدم ببرمش تو چرك نويس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 بهمن 92 0:17
عششششششششقي فرزانه جونم
مامان فرزانه
پاسخ
تو بیشتر
مامان الینا
13 بهمن 92 11:19
می ردم از خنده از دست این دخملی با این ژست هاش به خدا خدا حفظش کنه هم موی کوتاه بهش میاد هم بلند اصلا دخترمون هر کاری کنه بهش میاد
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم از این همه لطف بی کرانت
مامان الی و محیابانو
13 بهمن 92 19:17
هیییییییییییییییییییییییع واااااااااایه من با اون ژست هات آدم میخواد بیاد محکم بچلونتت چه ایده ی جالبی نقاشی روی دیوار
مامان ماهان
14 بهمن 92 1:05
از آرزوى تو.... تا یارى خداوند ..... یك دعا راه است ، من آمینش را بلند میگویم....
مامان ماهان
14 بهمن 92 1:06
آرزو دارم هـر روز برایت رویایــی باشد در دست نه دوردسـت عشقــی باشد در دل نه در سـر و دلیلــی باشد برای زندگــی نه روزمره گــی....
مامان فرزانه
پاسخ
همچنین برای شما عزیز دلم
مامان یسنا
14 بهمن 92 13:24
ایشاله همیشه به خوشی و شادی فدات بشم خاله با اون ژستات راستی موی کوتاه هم به محیا جون میادا دوستون داریم هوارتا
مامان فرزانه
پاسخ
مرسی عسیس دلم
مامان یسنا
14 بهمن 92 13:32
من مهرنگارو میشناسم.برادرزادته؟؟
مامان فرزانه
پاسخ
بعععععععععععععععله برادر زاده امه
مهسا
14 بهمن 92 16:39
عزی زخاله همیشه به جشن ،تولد مهر نگار جونم مبارک
امیرحسین کوچولو نفس ما
15 بهمن 92 2:26
تولد مهرنگارجون مبارک...120 ساله بشی عزیزم.چه ژستهای خوشگلی گرفتی محیا جوووون.ماکارونیشو نگاه،شیطون.به به دلمون از اون مرغها خواست.نوش جونتون
پریسا نجفی
16 بهمن 92 23:03
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی
میم مثه محیا
18 بهمن 92 8:22
توی اولین عکس مهرنگار چقدر شبیه محیاگلیه خیلی خوبه ک یه همبازی داره و حوصلش کمتر سر میره.و یه مامان با حوصله ک لحظات ناب کودکیشو مصور ثبت میکنه
میم مثه محیا
18 بهمن 92 8:23
موهای کوتاهت مبارک باشه خاله جون.خیلی بهت میاد. میگم فرزانه جون موخوره درمون نداره؟منم از یه حدی اگه موهام بلندتر بشه موخوره میزنه
مامان فرزانه
پاسخ
نمیدونم درمان موخوره چیه ولی چون محیا بچه است من ترسیدم وموهاشو کوتاه کردم
میم مثه محیا
18 بهمن 92 8:24
برو خصوصی(البته با تیک)
zahra
19 بهمن 92 1:17
Azaiam khosh be halet mañam mikhham laghar sham
مامان فرزانه
پاسخ
شما عزیزم؟؟؟؟