محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

گاهی آبی گاهی قرمز

1392/11/1 22:16
نویسنده : مامان فرزانه
683 بازدید
اشتراک گذاری

قابل توجه مامان ایلیا تو خونه ی ما، من استقلالی ام و همسری پرسپولیسی.

 

محیا هم گه گاهی استقلالیه گاهی اوقات پرسپولیسیسوال.وقتی با باباش قهر میکنه

 

میگه من استقلالی هستمقهقهه.ولی حالا پرسپولیسی شده میگه :مامان تو هم باید

 

پرسپولیس باشی ما یه خانواده ایم خانواده ی ما پرسپولیسهمتفکر.

 

 

چند هفته ای هست که برای تشویق دخملی بهش قول میدیم که واسش جایزه بخریم

 

البته که بعضی اوقات به قولش وفا نمیکنهدروغگوولی خب ما میگیم چون دخمل خوبی

 

بودی برات جایزه گرفتیم.واین جایزه گرفتن تقریبا شده کار هر شب مانیشخند.

 

 

 

 

 

 

دخملی در حال اتو کردن روسری من{البته با اتوی خاموشچشمک}

 

 

 

وای خدای من اتو رو رها کردی داره روسری من میسوزهوقت تمام

 

 

 

دو هفته ی پیش دخملی بلا گرفته میخواست بره رو اپن پایش خورد به عسلی کنار

 

مبل و گلدون نازنین من که یادگار همسری بود واسه ی سالگرد ازدواجمون شکست.

 

تا دو هفته اعصابم خرد بود چون واقعا دوستش داشتم یادگاری بود واسمگریه

 

ولی خب تیکه هاشو جمع کردم تا بچسبونمافسوس

 

 

 

 

 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

دخملي تنهل دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 3:31
منم دختر خوبيم فرزانه جونم پس واسه منم جايزه بخر
مامان فرزانه
پاسخ
چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچشم حتما جایزه چ قابلی داره
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 3:36
اي جون محيا جونم داره روسري مامان و اتو ميكنه خواهر از حالا از دخترم كار ميكشي
مامان فرزانه
پاسخ
والا کار زیاد نکنن کار کردن پیشککشون
دخملي تنهل دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 3:36
اي جان چه فيگوري گرفته دختري
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 3:37
وووووووووووي روسري سوزد كه
دخملي تنهل دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 3:38
خواهر خداييش خيلي اعصاب ادم خورد ميشه چيزي ميشكنه من كه بعد از مدت هام يادش بي افتم بازم اعصابم خورد ميشهچه برسه مال تو كه يادگاري از همسري هست
مامان فرزانه
پاسخ
آره خواهر میبینی نمیدونی تمام بدنم یخ کردولی چ فایده حالا باز هم خوبه تیکه هاشو نگه داشتممیرم میچسبونم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 بهمن 92 4:39
خیلی کار خوووبی کردی استقلالی شدی حالا اومدی اینجا هم نوشتی بیخیال بابا من از تو بیشتر از اینا توقع داشتم بیا بی خیال شو برو یه اب توبه بریز رو سرت و دو رکعت نماز بخون از خدا بخواه که ببخشه تو رو میدونستی طرفداری تیم پاچه خواری مثل استقلال گناه به حساب میاد اینده دخی نازتو خراب نکن بهش بگو که استقلال سوراخه بادکنه دست بزنی میترکه از ما گفتن
مامان فرزانه
پاسخ
نه بابا چ اعتماد به نفسی دارید ماشاللهدیروز از تیم گسترش باختیدخیلی زشته آدم از تیم گسترش ببازه هابابا تیمتون ترکیده
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 بهمن 92 4:39
محیا جون نازنینم جایزه هات مبارک فدات شم
مامان فرزانه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
امیرحسین کوچولو نفس ما
2 بهمن 92 4:49
ماشاالله چه دختر نازییییی.خوشبحالت دخمل خوشگل چقدر جایزه گرفتیییییمبارکت باشه عزیزم
مامان فرزانه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان فاطمه جـونی
2 بهمن 92 16:17
دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت! ببخش مرا مادر...
مامان فرزانه
پاسخ
خیلی باحال بود
میم مثه محیا
2 بهمن 92 16:33
دلت نشکنه گلی گلدون فدای یه تار موی محیا عکسشو یادگاری نگهدار ک اگه بازم بلایی سرش اومد دلت نسوزه
مامان فرزانه
پاسخ
وقعا گل گفتی ه اگه دل کسی بشکنه ترمیم نداره
میم مثه محیا
2 بهمن 92 16:33
خوشم میاد محیاخانومی در همه حالتی ژست خانمانه ی خودشو حفظ میکنه حتی اگه ب قیمت سوختن روسری مامانش باشه(باز خوبه اتو خاموش بود هاااا)
مامان فرزانه
پاسخ
ژست ها مارو کشته
میم مثه محیا
2 بهمن 92 16:35
وای چقدر کادو گرفتن خوبه من عاشششق کادو گرفتن و صدالبته کادو دادنم واسه ما هم شرط بذار جایزه هرچی باشه قبوله
مامان فرزانه
پاسخ
من خودم واسه ی محیا گلی جایزه میگیرم
میم مثه محیا
2 بهمن 92 16:35
خصوصی داری گلم
مامان فاطمه جـونی
2 بهمن 92 17:08
وای جایزه هاشو ببین چقدر خوشگلن مبارک باشه خاله جونم... وای وای خرابکاری دخملی؟؟؟؟البته دخمل ما هم از این کارا زیاد می کنهفدات شم که داری به مامانی کمک می کنی
مامان فرزانه
پاسخ
ممنونم خاله جونآره میبینی تورو خدا ولی خب فدای سرش دیگههههههه
مانی محیا
2 بهمن 92 22:37
مبارکت باشه کجایزه ها خاله خیلی عزیزی که هر روز برات کادو میگیرنحالا بگو واسه گلدون شکستن هم جایزه گرفتیقضا و بلا بوده رفع شده
مامان فرزانه
پاسخ
حالا هرروز هم که نمیگیریمولی سعی میکنیم حتی کوچک ترین چیز هارو هم بگیم جایزه است
الناز مامان طاها
3 بهمن 92 12:18
خوش به حال خودم كه نه استقلاليم نه پرسپوليسي،فقط بارسلوناااااااااااااجايزه هات مبارك خانمي
مامان فرزانه
پاسخ
آره واقعا استقلال وپرسپولیس هم که شده دردسر واسه ی همه.حالا منم میگم استقلالی ام ولی تعصبی نیستم نه من و نه شوهر ولی بعضی اوقات برای سرگرمی خوبه.مزه میده با طرفدار تیم حریف خودت کل کل کنی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 12:49
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
مامان فرزانه
پاسخ
خیلی قشنگ بودعزیزم شما همیشه با نوشته های قشنگت منو شگفت زده میکنی
مامان حلما
3 بهمن 92 18:17
سلام مامانی نکنه واسه سوزوندن روسری و شکستن گلدون باید به بچه های امروزی جایزه دادبه هر حال محیا خانوم ناناز همه جایزه هات مبارکت باشه
مامان فرزانه
پاسخ
بچه های امروز هستن دیگهحالا مونده تا حلما جونی بزرگ بشه
مامان پرهام
4 بهمن 92 19:56
دختر نازم راست میگه دیگه خانواده باید یه تیم باشن قرمزم تازه غصه نخور قضا بلا بوده ر فع شده ایشالله
مامان فرزانه
پاسخ
کم کم خانواده استقلالی خواهد شد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 0:05
مراقب باشیم که:
یک درصد"دغدغه"
میتواند
نود ونه درصد آرامش را بهم بریزد!
مهسا مامان نورا
5 بهمن 92 10:55
ای جون دل خونه داری هم که میکنه واست چه جایزه های قشنگی ما هم مثل شما من اس اقا پرس
مامان امیرحسین
5 بهمن 92 22:42
وای دخترمون از الان کدبانو جایزه هاتم مبارک فدات شم مامان محیا چطوره دلمون براتون تنگ شده
مامان فرزانه
پاسخ
قربون دلت برم دوستی جونیما هم دلمون واستون تتتتتتتتتتتنگ شده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 23:30
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
مامان آیهان
6 بهمن 92 18:33
عزیزم آفرین که لباسای مامانی رو اتو میکشی البته ازون ورش با خرابکاری کردن جبران میکنی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
7 بهمن 92 15:26
این موهبت الهی ایست که صبحگاه چشم بگشایی و يادت بیاید دوستانی داری آبی تراز آسمان،.....روشن تر از صبح.....،زلال تر از شبنم.....دوستانی که خود خورشیدند... دوستت دارم فرزانه جونم
مامان فرزانه
پاسخ
منم دوستت دارم لی لی جونم
مامان باربد)پرنس کوچولوی من(
7 بهمن 92 15:36
ای جان محیا جونی.خوشبحالت چه جایزه های خوشکلیچه دختر نازی.الهی خاله فدای ژستات بشم من.ای وای فرزانه جان مگه این بچه ها چیزی برای آدم میژارن
مامان فرزانه
پاسخ
خدا نکنه عسیس دلمدست به دلم نزار که خونه هر چی داریم از بین رفته
بابایی زهرا کوچولو
7 بهمن 92 19:19
سلام خاله و آبجیه با معرفت حالتون که ان شا الله خوبه؟ راستش به خاطر مشغله و گرفتاریم خیلی وقته نمیتونم بیام وبلاگ زهرا جونو آپ کنم و البته دلایل دیگه ای هم داره که بعدا تو وبلاگ خوشکل خانومم درج میکنم ماشالله ماه منیر ما هم حسابی بزرگ شده ها عمو قربونش بره خیلی ممنون که ما رو ف5راموش نمیکنید ان شا الله جبران کنیم این همه لطف رو یه بووووووووس آبدار از طرف زهرایی تقدیم به محیای گلم منتظرم باشید به زودی بر میگردم
مامان فرزانه
پاسخ
آخ جون اومدید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 بهمن 92 2:13
سلام دوست جووونی خودم خوبی خوشی سلامتی چه خبر احوال کجایی پیدات نیست
مامان فرزانه
پاسخ
اومدم که بتوضیحم
مامان الینا
8 بهمن 92 11:19
الینا اینقدر از این کارا کرده منم اوایل خیلی اعصابم خورد میشد اما حالا دیگه عادت کردم ما هم تقریبا هر شب مشغول جایزه خریدن هستیم راستی عزیزم قول گرفتن از بچه ها تا قبل از سن دبستان برای انجام دادن و یا انجام ندادن کاری معنی برای اون بچه نداره چون نمی تونه مفهوم اونو درک کنه
مامان فرزانه
پاسخ
جدی میگی؟؟؟یعنی نباید قول ازشون گرفتپس بگو چرا عمل نمیکنن
مامان ملینا
10 بهمن 92 17:29
مامانی تنت سلامت باشه . فدای سرتون
مامان فرزانه
پاسخ
آره واقعا ولی دلم خیلی سوخت
مامان یسنا
14 بهمن 92 13:30
هوراااااااااااا چقد جایزه آفرین خاله . دیگه داری کدبانو میشی عیبی نداره مامانی یکی دیگه واست میخره
مامان فرزانه
پاسخ
باید منتظر سالگرد ازدواجمون بمونم