محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

خونه ی دایی

1392/5/12 2:58
نویسنده : مامان فرزانه
328 بازدید
اشتراک گذاری

نخودی مامان پنجشنبه شب خونه ی دایی امیر مهمونی بودیمشما هم با

ستایش و مهرنگار خیلی بهتون خوش گذشت

محیاوستایش جونی همدیگرو بغل کردند تاعکس بگیرن محیاجونی به مهرنگارجونی میگه

توهم بیاتوعکس

 

 

دلبندم داره میرقصه

اینجا میگیم یه نفراین آهنگ روکم کنهسه تایی دویدند تاکم کنند.مامان مهر

نگار میگه بابا یک نفرتون کم کنه


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

میم مثه محیا
13 مرداد 92 3:04
خوشم طوری مهرنگارو میکشه توی عکس ک ژست خودش خراب نشه
مامان الینا
13 مرداد 92 8:45
سلام عزیزم ماشاالله چه خانومی شده این دختر اینقدر عکس از شیرین کاری هاش میذاری دل منو اب می کنی دیگه نمی تونم تحمل کنم الینای منم به سن محیا جان برسه خانمی خدا رو شاکرم که به حق این ماه مبارک افتخار اشنایی و دوستی با شما خانم گل نصیبم شد واقعا ممنون
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
13 مرداد 92 13:42
وای چه خانمای ناز و حرف گوش کنی هستن
مهشید مامان مهتا
13 مرداد 92 14:17
سلام ببخشید محیا کاشونی دیر به دیر میام سر میزنم راستش هر وقت آپ میشم میام پیشتون ولی چه کنم از دست مهتا دیگه نمیذاره حتی آپ هم بشم کما بیش که اطلاع داری....... خدا کی میشه مهتای من هم به سن محیا جون برسه که اینقدر از من همیشه آویزون نباشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
25 مهر 92 1:21
عزیز دلم یه هدیه ناقبل برات دارم ببوس دختر نازتو http://www.niniweblog.com/upl/iliya2/13819602684.jpg