محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

مریضی محیاجونی

1392/5/18 6:15
نویسنده : مامان فرزانه
333 بازدید
اشتراک گذاری

عسل بانویم دیشب که آخرین شب ماه مبارک رمضان بود ماافطار خونه ی مامان جون دعوت

بودیمشماهم با ساراوثمین خیلی بازی کردید.ساعت 9:30بود

متوجه شدم بدن ازگل بهترت داغه.برات دماسنج گذاشتممتاسفانه تب

داشتی .به پدری گفتم .اونم گفت باید بریم دکتر.شما هم بیتابی میکردی که من نمیام

دکتر.بالاخره با خواهش والتماس رفتیم دکتر.اقای دکترخیلی مرد

مهربونی بود.باگریه های شما صبورانه برخورد کردوتشخیص داد که یک سرما خوردگی

ساده است.برات شربت پروفن شیاف استامینوفن و شربت سرماخوردگی تجویز کرد.

ساعت 1بود که تب شما به 39 هم رسید من وپدری خیلی نگرانت

شدیم.من مرتب تب شمارو چک میکردم وپدری هم روی سروپاهات دستمال خیس

میذاشت.تبت پایین نمیومد .ماهم بالای سرت نشسته بودیم ومرتب تبت رو چک میکردیم

شکرخدا تبت اومد پایین وپدری که خیالش راحت شد خوابید .الان ساعت5:59صبحه

ومن هنوز نگرانتم ونمیتونم بخوابم.

تمام وجودم همیشه  قبل ازخواب باید برات قصه بگم یااینکه شعر آقاخرگوشه رو با

هم بخونیم اما دیشب بیحال افتاده بودی و اونوقت بود که گفتم خدایا شکرت که

سلامتی داریم وپاره ی وجودم سالمه .دراین مواقعه که ما آدم ها قدر داشته های

خود رو میدانیم .

 

 







 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الینا
19 مرداد 92 8:58
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم الان حالش چطوره؟این فصل خیلی فصل بدی هست برای سرماخوردگی مریض شدن بچه ها خیلی سخته مخصوصا دارو دادن بهشون انشاالله که دیگه تب نکنه سعی کن چیزای ویتامین ث دار بهش بدی برای تقویت سیستم ایمنی اش خیلی خوبه می دونی بچه ها موقع بازی عرق میکنن تا یه باد بهشون می خوره سرما می خورن راستی یادم رفت عیدت هم مبارک باشه طاعات و عباداتت قبول من نظرات شما رو دیروز اصلا نگرفتم خودم هم فکرکردم ممکنه اشکالی پیش اومده باشه
الناکاشونی
20 مرداد 92 23:56
سلام محیاجونی انشالا زودی خوب بشی
میم مثه محیا
23 مرداد 92 22:01
انشالله ک بلا دوره و چیزی نیس خیلی خوبه ک دائم تبشو چک میکنی.تب بالا خطرناکه خدا از همه ی بدیها و بیماریها حفظش کنه انشالله