محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

صحبت بادوستان

1392/7/11 2:30
نویسنده : مامان فرزانه
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز .از اینکه دیر آپ شدم معذرت میخوام دلیلش اینه که من چندروزی

 

 

 

درگیر خونه تکونی بودم .ما باید برای دوتا عید خونه تکونی کنیم یکی عید نوروز ویک

 

عید غدیر .همسری ودخملی از سادات هستندودر فامیل من تنها بچه ای


 

که سیده دخملیه وعمه ها وعمو های من وخاله هام عید غدیر میان خونمون

 

 

 

به خاطر همین من باید سالی دوبار خونه تکونی کنمامسال تصمیم گرفتیم که

 

 

 

فرش هارو بدیم قالیشویی ولی موکت هارو و گلیم توی آشپزخونه و فرش های راهرو

 

 

 

رو من وهمسری شستیم که از برکاتش دست درد وگردن درده که باقی مونده

 

اتاق دخملی هم که یک شبانه روز کار داشت دکوراسیون اتاق دخملی


 

رو عوض کردم و یه تعدادی از عکس هاشو به دیوار زدم

 

 

 

 

تعدادی از اسباب بازی هاشو جمع کردم چون واقعا دیگه کمدش جا نداشت آخه این

 

 


وروجک ها عاشق خراب کردن اسباب بازی هاشونن گفتم حداقل یه تعدادی رو که 

 

 

 

خراب کرد یه سری دیگه رو بیارم اینجوری بهتره

 

 

واما از نمونه خرابکاری های دخملی

 

اینجا خط چشم برا عروسکش کشیده

و این هم عکسای دخملی

این هم خونه ی دخملی

 

دوستان عزیزم شما تجربه ای در مورد تمیز کردن مبل هاتون دارید؟؟

 

من میخواستم این سری مبلهامو بدم مبل شویی تمیزکنه ولی از یه طرف مرددام  که

 

خودم مثل پارسال با شامپو فرش تمیز کنم .حالا موندم چیکار کنم .عکس مبلهامو 

 

میزارم اگه در مود تمیز کردنشون منو راهنمایی کنید ممنون میشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

الناز مامان طاها
11 مهر 92 3:37
خسته نباشی مامانیتو خونه ما 5تا سید هست منو بابامو دوتا داداشامو مامان بزرگم.طاها و مامانم هم نیمه سیدن چون مامانهاشون سیدنببین دیگه عید غدیر اینجا چه خبره[h

خیلی خوبه پس شما هم سادات هستید؟؟؟؟؟


باعث افتخارمه که با شما دوست هستم
الهام مامان محیا
12 مهر 92 11:20
خسته نباشی عزیزم


خوبه که ادم بهونه ای برای خونه تکونی اساسی داشته باشه


برای مبل ها هم هنوز تجربه اش رو ندارم اخه من از همون اوایل عروسیم روکش براشون دوختم. دیدی که؟


راستی بدو بیا عکسهای محیا رسید






من هم روکش میزارم البته روکشها حالت ملحفه روش میندازم
اره به خدا اگه این دوتا عید نبود عمرا خونه تکونی میکردم

اومدم پیشتون




مامان حلما
12 مهر 92 13:05
سلام مامانی مهربون
خسته نباشی گلم
به به میبینم محیا جون به آرایشگری هم علاقه پیدا کرده آفرین محیا جون.بیچاره عروسکات که مدلت میشن ولی در عوض یاد میگیری.
برا تمیز کردن مبل ها هم فکر کنم اگه خودت بخوای تمیز کنی شامپو فرش بهترین گزینه باشه اطلاع دیگه ای ندارم .میتونی بگی بیان تو خونه واست بشورن خیلی راحت با دستگاهی که دارن میشورن و همونجا خشکش میکنن.


اره میبینی خاله این پیچاره هارو مثلا ارایش کرده خوشحالم که چندتاشونو کنار گذاشتم وگرنه اونها هم این حال وروز رو داشتند .فکرخوبیه که مبلها روبدم بشورن چون خیلی دست وگردنم درد گرفته
میم مثه محیا
12 مهر 92 19:46
به به سادات برای ما خیلی عزیزن و من احترام ویژه ای براشون قائلم
عزیزم خط چشمشو چ ناز کشیده.خوشبحالت یه آرایشگر بالقوه توی خونه داری و دیگه برای رفتن ب جشن مشکل آرایش نداری

منم با شامپو فرش تمیز میکنم



میبینی فاطمه جون حالا تا باالفعل بشه خدا میدونه این دخملی چ کارای دیگه بکنه
مامان ماهان
12 مهر 92 23:03
سلام مامان گل خسته نباشي من اصلا موافق شامپو فرش نيستم چون خيلي خوب تميز نميشه من تجربه شامپو فرش از خودم دارم كه اصلا تميز نشدن وكلي دستهام درد گرفت و لي تجربه اينكه بيان با دستگاه بشورن از خواهر شوهرم دارم مبلهاش مثل روز اول شدن خيلي هم راحت بود دخمل گلت رو ببوسسسسسسس


ممنونم ازت خودمم اینجوری موافق ترم باور کن از جمعه تا حالا دست راستم با گردنم درد میکنه ممنونم از پیشنهاد دلسوزانه ات عزیزم
مهسا مامان نورا
13 مهر 92 10:36
سلام
عزیزم به سلامتی منم مامانم ساداتِ و عاشق سید ها هستم امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشن و چه اتاقی داره این دخمل ناز من افرین به شما مامان خوش سلیقه پیشاپیش عیدش همگی سادات مبارک محیا جونم رو یه عالمه ببوس


وای خدای من نوراجونی ساداته؟؟؟؟؟من عاشق بچه های ساداتم .از دوستی با شما خیلی به خدم میبالم
مامان یسنا
13 مهر 92 13:15
سلام فرزانه جون.اول از همه عیدتون پیشاپیش مبارک .بعد هم اینکه خسته نباشید .ماهم تو خونمون سه تا سادات داریم.من و بابایی و یسناجونم . فامیلی دخملی هم ساداتیه.سیده یسنا ساداتی.از دوستی با شما خوشحالم خییییلی


چ جالب خوش به حالتون من عاشق ساداتم منم از آشنایی با شما خوشحالم وبه خودم میبالم
مامان یسنا
13 مهر 92 13:16
یه سوال شما مشهدی هستین؟


نه عزیزم مااهل کاشانیم یکی از شهرهای استان اصفهان
مامان ماهان
13 مهر 92 19:15
مامان یسنا
14 مهر 92 7:38
ما ساری هستیم
مامان یسنا
14 مهر 92 7:45
مدتیه درگیر یبوست دختری هستیمدیگه واقعا کلافه شدم سه شنبه عازم مشهدیم . به روی چشم .تا چند روز دیگه با دست پر میام پیشتون[گل
مامان ماهان
14 مهر 92 21:43
امدوارم همه روزها رو به خوشي سپري كني


ممنونم مامان ماهان جونی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 9:53
خسته نباشی عزیزم دستت درد نکنه ولی ارزششو داره عزیزم


ممنون عزیزم آره واقعا ارزششو داره
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 9:57
خوش به حال محیا جون که سادات هستن و همه میان دیدنش
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 9:58
عزیزم ، محیا جون من پیش پیش تبریک میگم عید غدید رو


ممنون نازنینم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 9:59
محیا جون چه اتاق خوشکلی داری عزیزم , خاله حسودیش شد


عزیزم سلیقه ی ما که به پای شما نمیرسه
ساره دختر خاله نفس
19 مهر 92 13:21
سلام
من از شما معذرت میخوام چون 2هفته دیگه عکسای تولد نفس حاظر میشه.ولی قول میدم تا حاضر شد بزارم.مرسی


ما تا اون موقع منتظریم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 مهر 92 1:54



ممنون عزیزم از حضور گرمتون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
25 مهر 92 1:12
عزیزم منم سید هستم


راست میگی ؟خیلی از دوستی با شما خرسندم عزیزم
مامان الینا
28 مهر 92 8:18
ا....پس ما با دختری شما دختر عمو هم هستیم !!!!
عزیزم مبل ها رو میان تو خونه با دستگاه میشورن خیلی راحت و سریع شامپو فرش خوبه ولی فقط رویه مبا تمیز میشه کثیفی به جسمش می مونه


پس شما هم سید هستیددددددددد