محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

ماجرای خرید کفش و مامان هنرمند

1392/7/15 10:11
نویسنده : مامان فرزانه
728 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب رفتیم واسه ی دخملی کفش بخریم .دلم میخواست دو جفت کفش واسش

 

بخرم یکی برا زمستونش ویکی هم برای مهمونی آخه امشب عقدکنون دعوتیم.اما از

 

همسری خجالت کشیدم چون از عید تا حالا  خیلی کفش واسش گرفته

 

بودم.

 

این عکس کفشی که دیشب براش گرفتیم.


واما دخملی ما یه جفت کفش داشت پاپیونش گم شد و کفشی هم که یکیش پاپیون

 

داشته باشه یکیش نداشته باشه خیلی زشته .دیشب بعداز خرید کفش دخملی فکری

 

به سرم زد .رفتم از خرازی دوتا گل خوشگل خریدم و اومدم خونه و

 

پاپیون اون یکی رو هم کندم و به جاش گلی که از خرازی خریده بودم چسبوندم.

که شد این:

باور کنید نمیدونید که چه احساس شعف و شادمانی بهم دست داده بود

 

جالب تر اینه که وقتی به عمه ی محیاجونی نشون دادم خیال کرد تازه خریدم

 

به خودم میبالم که فقط با 2000 تومن ناقابل تونستم به خواسته ام برسمالبته همسری باید به من بباله و افتخار کنه با این زن هنرمند

چون میخواستم این کفش رو دور بندازم .

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مانی محیا
15 مهر 92 10:15
سلام عزیز. من اینقدر ازین کارها کردم. تقریبا بلاییه که سر تمام کفشاش اومده.


پس شماهم مامان هنرمندی؟؟؟؟؟؟؟؟
النا کاشونی
15 مهر 92 10:41
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 11:07
وای چه کفش با کلاس و خوشکلی انتخاب کرده محیا جون


ممنون از تعریفتون
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 11:08
مبارکت باشه عزیزم همیشه تو خوشی استفاده کنی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 11:11
آفرین به مامان هنرمند چقد خوشکل شده منم اگه هنری از خودم در ور کنم ذوق میکنم غزیزم ولی به هنرمندی و سلیقه شما نمیرسم[






ولا ما هنوز تو جشن تولدتون موندیم سلیقه ی ما که به شما نمیرسه


الناز مامان طاها
15 مهر 92 11:52
افرين به اين مامان هنرمندخيلي قشنگ شده،كفشي هم كه واسش خريدي خيلي خوشگله و رنگش نازه،مباركش باشه


ممنونم ازتعریفتون الناز جون
مامان یسنا
15 مهر 92 12:35
چه فکر جالبی خوشم اومد
راستی حتما سلامتون رو میرسونم .حتما

جالب اینه که خودم بیشتر دخملی ذوق کردم
مامان ماهان
15 مهر 92 13:25
چقدر خوش سليقه مباركت باشه گل نازم


ممنونم ممان ماهان جونی راستی اسم شریفتون چیه؟؟؟؟
مامان ماهان
15 مهر 92 15:55
سلام گلم ليلا نصيري
مامان ماهان
15 مهر 92 15:56
محيا جونم پيشاپيش روز كودك رو به تو فرشته نازنين تبريك ميگم
مهسا مامان نورا
15 مهر 92 17:03
مبارکه عزیزم رو زکودک هم مبارک




به نورای نازنین هم تبریک میگم


مامان حلما
15 مهر 92 22:08
سلام به مامان با سلیقه.کفشا خیلی خوشگل شده.خوشم میاد تو جهاد اقتصادی موفق عمل کردی.خصوصی رو بخون


اره میبینی از دیشب تا حالا فکر میکنم بهترین زن دنیا واسه ی همسری هستم خخخخخخخخخخخخ.......
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مهر 92 2:18
افرین به این همه ذوق و سلیقه بهت تبریک میگم
عیدتونم مبارک با تبادل هم موافقم


ممنون عزیزم.لینک شدید
الهام مامان محیا
26 مهر 92 9:42
آفرین میبینم که جهاد اقتصادی وسیاسی رو خوب مراعات میکنی

منم از این کارها برا خودم زیاد میکنم یه دفعه دیدی لباس قرمز پوشیدم و رو کفشهام گل یا پاپیون قرمز زدم...


پس همسری باید به من بباله
مامان الینا
28 مهر 92 8:15
هم دختر هنرمنده با این انتخابش هم مامان هنرمنده با این با این ابتکارش


اونم چ ابتکاریییییییییییییی
مامان ملینا
2 آبان 92 20:42
فکر کنم از روز اولش قشنگتر شده ؟ آره ؟؟؟؟


آره دییییییییییییگه