محيا سادات محمديمحيا سادات محمدي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

محيـــــــا ماه من

روز های به یاد ماندنی و تبریک روز کودک

1392/7/16 4:33
نویسنده : مامان فرزانه
387 بازدید
اشتراک گذاری

سالگرد ازدواجمون به تاریخ قمری مصادف هست با روز پیوند حضرت علی وحضرت

 

 


 

فاطمه. 1387/9/22 سالگرد ازدواجمون به تاریخ شمسی است .روز به یاد ماندنی بود

 

 

 

پراز دل نگرانی اما شیرین و دوست داشتنی. با ورق زدن صفحات آلبوم عروسی ام

 

 

 

یاد اون روزا می افتم  .روزهایی که مهمترین دغدغه ات برگزاری جشن عروسیت

 

 


 

بود روزهایی که مادر نبودی و فقط به فکر خودت وهمسرت بودی .روزهایی که 

 

 


 

آرزوهایت منتهی میشد به خودت وهمسرت .روزهایی که وقتی با همسرت میرفتی 

 

 

 

 

بیرون به جای اینکه به فکر گرمی یا سردی هوا باشی به فکر باهم بودن و لذت بردن

 

 

 


در کنار هم بودی.نمیگم دلم واسه ی اون روزا تنگ شده چون مرواریدی دارم درخشان


 

 

 که آرزوهایم منتهی میشود به او .خوشی هایم مرتبط بااوست.

 

 

 

 

دل نگرانی هایم از ناراحتی اوست .خدایا من دو معشوق دارم این دو معشوقم را در

 

 

 

پناه خودت نگه دار .خدایا من عاشق ام عاشق همسرم وفرزندم آنها را از جمیع بلاها


 

به دور بدار.

تا فهمیدم روز پیوند حضرت فاطمه وحضرت علی هست رفتم سراغ آلبوم عروسیمون و

 

 

 چندتا عکس از همسری گرفتم البته از آلبوم:

 

همسر عزیزم عاشقانه دوستت دارم

کاش میشد همیشه کودک بود


زندگی، شادی و عروسک بود


کاش هرگز زنگ تفریحی نبود


جمع بودن بود و تفریقی نبود


کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم


لا اقل یک روز کودک می‌شدیم

 

 

روز کودک به تمام دوستان محیای نازنینم مبارک


هستی بخش زندگیمان روزت مبارک

 

 




 

 


 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خاله مهری (ریحانه و حنانه)
16 مهر 92 9:40
عزیزم روزت مبارک
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
16 مهر 92 9:41
خیلی هم ممنون از تبریکت گلم مرسی


خواهش میکنم عزیزم
مامان ماهان
16 مهر 92 10:55
سلام عزيزم واجب شد منم برم البوم رو ورق بزنم نميدونم دلم يه جوري شد اميدوارم به حق اين روزهاي عزيز هميشه با هم خوش و خرم زندگي كنيد و هيچ وقت غم توي زندگيتون حتي لحظه اي سايه نندازه


ممنون لیلاجون دلم واسه ی اون روزا تنگ شده
مامان ماهان
16 مهر 92 10:57
سالگرد ازدواجتون مبارك عزيزم خوش به سعادتتون تو همچين روزي عروسي گرفتيد


مرسی عزیزم از لطفت واز حضور گرمت
مامان ماهان
16 مهر 92 10:59
خصوصي
النا کاشونی
16 مهر 92 11:21
سالگرد ازدواجتون مبارک
روز کودک رو هم به محیاجون تبریک میگم


مرسی عزیزم
الهام مامان محیا
16 مهر 92 12:59
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود

* * * * *

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم

روزت مبارک فرشته ی کوچک


ممنون الهام جون روز فرشته ی نازنین شما هم مبارک
مامان ماهان
16 مهر 92 14:01



وای لیلاجون شما خیلی به من ومحیا لطف داری
الناز مامان طاها
16 مهر 92 17:15
سلام عزيزم،مبارك باشه،انشالله ساليان سال در كنار هم خوش و خرم زندگي كنيدمحيا جونم عسل خاله روزت مبارك


ممنونم الناز جون امیدوارم که شما هم با شادمانی زندگی کنید وخوشبخت باشید
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
17 مهر 92 10:22
عزیزم من از عکس های ریحانه و حنانه باز گذاشتم آآآآآآآآآآآآآ
نازنین
17 مهر 92 22:09
برای شما و همسرتون و دختر ماهتون بهترین هارو آرزو میکنم...



ممنونم ازت نازنین جون امیدوارم توی تمام مراحل زندگیت موفق باشی و ما با دیدن موفقیت هایت لذت ببریم
مامان ماهان
18 مهر 92 15:14
خاله جون فدات عسيس دلم
مهسا مامان نورا
18 مهر 92 17:56
عزیزم سالگردازدواج قمریتونمبارک انشاله 120 سال پای هم پیر شی ننه
روز کودک بر محیا جونم مبارک
راستی چقدر محیا شبیه بابا جونشِ


یک دنیا ممنون مهسا جون .ننه گفتنت منو کشته خخخخخ....
راست میگی؟؟؟؟محیا شکل باباشه؟؟؟؟بعضی ها میگن شکل خودته بعضی ها میگن شکل باباشه البته منو همسری هم شباهت با هم داریم
مامان ماهان
18 مهر 92 20:56
محيـــــــــاجونم میدونستی بیست و یکی دوستت دارم! بیستا واسه بیست بودنت، یکی برا تک بودنت



مرسی خاله جون. چ جالب
میم مثه محیا
18 مهر 92 20:56
سلام فرزانه جون خوبی عزیزم؟محیای ماهم خوبه؟
دیروز اومدم کامنت گذاشتم،ثبت نشده مگه؟
ایشالا صدسال با هم با عشق و صفا زندگی کنید


نه قربونت برم ثبت نشده
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 مهر 92 2:18
.....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..
الهام مامان محیا
26 مهر 92 9:39
ماشالله ماشالله چشم نخورین ایشالله
میبینم که محیا شبیه باباشه نه؟
از خودتم رونمایی کن تا عادلانه قضاوت بشه...منتظریما


توی پست آزران رو نمایی شد بابا اینجا عکس عروسی بود نمیشدددددددددددددد کهههههههههههههههههههههههه
مامان حلما
26 مهر 92 12:56
سلام سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم امیدوارم سالیان سال کنار هم خوب و خوش زندگی کنید و دور و برتون پرشه از بچه مچه که اگه همشون مثل محیا گلی باشن حرف نداره.
محیاجونی روز کودک رو هم به تو عزیز دلم تبریک میگم .
راستی مامانی برات از آقا امام رضا خواستم ایشاالله به زودی طلبیده بشی .از بس این دوستای نی نی وبلاگی ماهن آدم هرجا میره به یادشونه.


ممنون عزیزم وای چقدر خوشحال شدم از دعاتون .
مامان الینا
28 مهر 92 8:13
انشاالله همیشه در کنار هم با خوبی و شادی زندگی کنید و این روز رو با نوه و نتیجه ها جشن بگیرین


ممنونم عزیزم
مامان ملینا
2 آبان 92 20:40
تبریک با تاخیر ایشالا که همیشه خوشبخت و تندرست باشین


ممنون عزیزم